اتلتیکو قهرمان لالیگا شد

آتلتیکو مادرید با تساوی برابر بارسلونا به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یافت.

 تیم آتلتیکو مادرید پس از تساوی یک بر یک مقابل بارسلونا  با ۹۰ امتیاز در صدر لالیگا قرار گرفت و قهرمان  شد. بارسلونا با ۸۷ امتیاز بخاطر برد رودررو با رئال دوم شد و تیم رئال مادرید با ۸۷ امتیاز  در رده سوم جای گرفت .

diegogodinbettercelebbarcelonavsatleticomadrid20140517_576x324

آتلتیکو مادرید با تساوی برابر بارسلونا به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یافت.

هفته سی و هشتم رقابت‌های لیگای اسپانیا با یک دیدار فینال گونه در ورزشگاه نیوکمپ ادامه یافت که در آن دو تیم بارسلونا و آتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم مادریدی بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید قهرمان شود.

در این دیدار آتلتیکومادرید بدشانس بود که دو بازیکن مهم خود یعنی دیگو کاستا و آردا توران را به دلیل مصدومیت از دست داد و در ادامه بارسلونا موفق شد با ضربه آلکسیس سانچس از زاویه بسته به زیبایی گلزنی کند تا نیمه نخست با برتری بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه ۴۹ با ضربه دیگو گودین به گل تساوی برسد. در ادامه مسابقه بازیکنان آتلتیکو مادرید توانستند به خوبی بازی را اداره کنند تا به سلطه بارسلونا ورئال مادرید در لیگای اسپانیا پایان دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

مهم‌ترین و اولین اتفاق بازی در نیمه نخست مصدومیت دیگو کاستا مهاجم ارزشمند اتلتیکو مادرید بود که موجب شد وی با چشمانی گریان در دقیقه ۱۵ از زمین مسابقه خارج شود.

این را هم بخوان :  خیمه عزاداران حسینی در اصفهان آتش گرفت

بارسلونا با این اتفاق با خیالی آسوده‌تر بر فشار حملات خود افزود تا اینکه بالاخره در دقیقه ۳۴ آلکسیس سانچز روی پاس زیبای مسی با شوتی دیدنی و از زاویه بسته دروازه اتلتیکو مادرید را گشود تا بارسلونا یک بر صفر پیش افتد. نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یافت.

اما در نیمه دوم اتلتیکو بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد مزد حملات پردامنه خود را خیلی زود و در دقیقه ۴۹ روی ارسال کرنر و ضربه سر گودین به دست آورد.

حملات بارسلونا در نیمه دوم زهردار نبود و اتلتیکو موفق شد با مدیریت بازی در میابه میدان و پرسینگ از خوردن گل دیگر جلوگیری کند.

بارسلونا تاکنون ۲۲ بار و اتلتیکو مادرید ۹ بار قهرمان لالیگا اسپانیا شده‌اند.

بدین ترتیب اتلتیکو مادرید موفق شد برای دهمین بار و به شکلی رویایی عنوان قه۸رمانی این فصل رقابت‌های لالیگا را در ورزشگاه نوکمپ به دست آورد. این تیم با این تساوی به امتیاز ۸۹ رسید و بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید با ۸۷ امتیاز موفق شد پس از سال ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بار دیگر به دست آورد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *