بازیگر هندی‌ در فیلم مجیدی

بازیگر سرشناس‌ هندی‌ در فیلم مجیدی

 براساس اطلاعات رسانه‌های هندی «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر سرشناس هندی قرار است در فیلم «باغ‌های معلق» مجید مجیدی فیلمساز تحسین شده ایرانی ایفای نقش کند.

به گزارش سایت روزنامه ایندیا تودی، مجید مجیدی فیلمساز تحسین‌شده فیلم «بچه های آسمان» ماه اکتبر گذشته به منظور نهایی کردن جزئیات پروژه جدیدش که «باغ های معلق» نام دارد، به هندوستان سفر کرده بود.

 


وی در نظر دارد این فیلم را به طور کامل با عوامل هندی جلوی دوربین ببرد. در جریان این سفر وی با «کای پو چه» بازیگر هندی دیدار کرد و از آن زمان با وی در تماس بوده است. گفته شده است که مجیدی به امضای قرارداد با سوشانت سینگ راجپوت بازیگر سرشناس هندی تمایل دارد اما انتخاب هنرپیشه ها همزمان با سفر آتی مجیدی به هندوستان نهایی خواهد شد.

براساس گزارش ایندیا تودی، مجیدی ماه آینده میلادی (سپتامبر) به منظور انتخاب بازیگران فیلم «باغ‌های معلق» به هندوستان سفر می کند. این سفر به علت مشغله وی در کارهای پس از تولید فیلم جدیدش، «محمد (ص)» به تعویق افتاده است.

مجید مجیدی طی بیانیه‌ای ضمن تصدیق این خبر گفت: من همیشه می‌خواستم که در هند فیلم بسازم چون همیشه احساس قرابت فرهنگی خاصی میان هند و ایران می‌کردم. فیلمبرداری آخرین فیلمم «محمد (ص)» به اتمام رسیده و هم‌اکنون در مونیخ درحال انجام کارهای پس از تولید آن هستم. پس از اتمام این فیلم برای انجام مراحل پیش تولید فیلم و انتخاب بازیگر سفری به هند خواهم داشت. این یک فیلم دراماتیک براساس ارزش‌های انسانی است.

این را هم بخوان :  شکلات با عکس زن عریان

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *