بهرام افشار,گوینده قدیمی خبر

بهرام افشار، گوینده قدیمی خبر: همه چیز را رها کردم

روزبه علمداری، روزنامه‌نگار در صفحه شخصی خود حکایت دیدار تصادفی‌اش با قاسم افشار گوینده قدیمی خبر تلویزیون را روایت کرده است.

در این مطلب آمده است: «امروز برای تعمیر گوشی‌ام، رفته بودم پایتخت. وارد یک مغازه که شدم چهره آشنایی را دیدم. قاسم افشار گوینده قدیمی اخبار سیما که بعد از این چند سال، آن‌طور که در عکس پیداست خیلی سپیدموی و شکسته شده بود. مغازه‌دارها هم خیلی تحویلش می‌گرفتند و عکس یادگاری می‌انداختند.

سلام و علیکی کردم که خیلی صمیمی و با رویی باز برخورد کرد. یکی دو دقیقه‌ای صحبت کردیم. به عکسی که چند سال پیش از او منتشر شد و نقلی قولی که از او شنیده شده بود اشاره کردم.

15708_629

اعلام رسمی انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری از تلویزیون/ 14 خرداد 1368

از افشار پرسیدم که آیا درست است بعد از انتخابات 88 و آن اتفاقات، از صدا و سیما بیرون آمدید؟ به صراحت تأیید کرد و گفت: کلا کار را ول کردم.

پرس و جو کردم که آیا در قالب برگزاری کلاس گویندگی شغلش را ادامه می‌دهد یا نه؟ که باز هم گفت: کلا همه چیز را رها کردم …»

85450_328

خبر ناگوار زندگی افشار

این خبر مربوط به فوت دختر دبستانی اش به سبب قورت دادن پاک کن بود.
او نتوانست تا مدتها این فاجعه دردناک را باور کند، اگرچه به کمک دوستان و اطرافیان، بار دیگر به عرصه گویندگی خبر بازگشت، اما از آن روزها به بعد موهایش با سرعت باد رو به سفید شدن گذاشت.

40347978026702729850

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *