تبدیل اتوبوس قدیمی به خانه لوکس

تالی شاول ، روان شناس و مدیر بازاریابی سابق و هگیت موروسکی، دو دوست صمیمی هستند که برای مشکل مسکن خود راه حل خلاقانه ای یافته اند

تالی و هگیت یک اتوبوس قدیمی و خراب را از یکی شرکت های اتوبوس رانی خریداری کردند و با کمک دوست طراحشان، ورد سوفر دروری ، اتوبوس را به یک خانه لوکس و مجهز تبدیل کردند .

آن ها در این باره گفتند : “اتوبوس را با طراحی خاصی به عنوان منزل انتخاب کردیم که برای زندگی یک زوج حتی زوج با فرزند کوچک مناسب می باشد. مساحت این خانه ۳۲ متر است و دارای امکانات بی نظیری مثل : آشپز خانه زیبا در طول اتوبوس، اجاق گاز، یخچال و ماشین لباس شویی، گوشه ای برای غذا خوری همراه با میز و صندلی، توالت و حمام ( از جمله کمد، آینه و …)، اتاق خوابی لوکس همراه با تشکی به عرض ۱٫۶ متر، کمد لباس، کتابخانه، نور افکن هایی زیبا بالای تخت خواب و سراسر طول اتوبوس، نورپردازی بیرون، آماده سازی مکان برای دو تهویه هوا، بلندگوهای سقفی و … ! هرچند این اتوبوس مناسب مسافرت نیست با این حال چرخ ها، فرمان، دنده و حتی شماره آن را حفظ کردیم .”

این را هم بخوان :  ترور معلم

04

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدماجرای تجاوز به مسیح علی نژادو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *