تبلیغات کاندید های زن عراقی

تبلیغات جالب کاندید های زن عراقی

تبلیغات کاندیداهای زن در انتخابات پارلمانی عراق با حاشیه هایی همراه شده است. 

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در این گزارش با عنوان ” لباس کاندیداهای زن، خیابان های بغداد را رنگین کرده” نوشت: برخی از کاندیداهای زن در انتخابات پارلمانی عراق، محجبه هستند و پوششی بر سر دارند اما برخی دیگر حتی از چاپ و انتشار تصویر صورت خود در تبلیغات انتخاباتی خودداری می کنند. 

 

برخی از کاندیداهای زن در پوسترها و تبلیغات انتخابات به صورت محجبه ظاهر شدند و برخی دیگر اولویت را به نقاب (پوشیه) دادند. بعضی از کاندیداهای زن نیز ترجیح دادند به جای عکس خود، عکس رئیس ائتلاف (فهرست) یا حتی همسر یا شیخ قبیله خود را منتشر کنند. 

برخی زنان کاندیدا هم تصمیم گرفته اند به هر دو شیوه محجبه و غیرمحجبه، تصاویر خود را منتشر کنند. آنها پوسترهای تبلیغاتی خود را با تصاویر محجبه و غیرمحجبه در مناطق مختلف توزیع کرده اند. 

این را هم بخوان :  نامه ریحانه جباری به خانواده سربندی

برخی از این زنان با افراط در آرایش و برخی با استفاده از فتوشاپ تلاش می کنند خود را زیباتر جلوه کنند بعضی دیگر هم ترجیح دادند با همان شکل طبیعی شان در پوسترهای تبلیغاتی ظاهر شوند. با این حال جامعه محافظه کار عراق همچنان از این وضعیت راضی نیست. 

وی همچنین با محکوم کردن آسیب زدن به پوسترهای کاندیداهای زن و اقدام برخی در بوسیدن این تصاویر و انتشار فیلم آن در اینترنت گفت: کمیته برگزاری انتخابات این اتفاقات را بررسی و با عوامل آن به شدت برخورد و آنها را مجازات خواهد کرد. 

تبلیغات کاندید های زن عراقی تبلیغات کاندید های زن عراقی تبلیغات کاندید های زن عراقی تبلیغات کاندید های زن عراقی تبلیغات کاندید های زن عراقی تبلیغات کاندید های زن عراقی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *