تجاوز پدر به دخترش

تجاوز پدر به دخترش

پدری که به دختر 4 ساله خود تجاوز کرد

تجاوز پدر به دخترش

به گزارش گروه خبری فرانشر به نقل از اسوشیتدپرس، “جاناتان ریچاردسون” ۲۵ساله براساس حکم دادگاهی که هفته گذشته برگزار شد به اتهام قتل و تجاوز “تژان اسکیبا” ۴ساله در جولای سال ۲۰۱۰ گناهکار شناخته و به اعدام محکوم شد.

“ریچاردسون” در مدت ۶ماهی که مادر تژان سرگرم آموزش‌های نظامی برای خدمت به ارتش بود قربانی این جنایت را بارها و بارها مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می‌داد و درنهایت ۱۰روز مانده به اتمام آموزش‌های نظامی مادر تژان، با حمله وحشیانه و تجاوز جنسی به دختر ۴ ساله موجب مرگ وی شد.

تجاوز پدر به دخترش

 

این دختر ۴ساله پس از تجاوز و ضرب و شتم وحشیانه بیهوش شد و همسایگان با سر و صداهای ایجاد شده وارد خانه شدند و این دخترک بیهوش را به بیمارستان انتقال دادند که متاسفانه بی‌فایده بود.

همچنین پزشکان در بررسی از بدن این دختر جای زخم‌های دلخراشی را پیدا کردند که ناشی از بریدگی با چاقو ،‌گاز گرفتن با دندان ،‌ته سیگار و . . . بود.

این را هم بخوان :  سمبوسه فروشی قهرمان کشتی

تجاوز پدر به دخترش

جاناتان در مدت شش ماهی که همسرش در سفر برای آموزش فنون نظامی برای خدمت به ارتش بود هیچ فرصتی را برای آزار و اذیت و شکنجه‌های بی‌رحمانه و تجاوز بی‌شرمانه از دست نمی‌داد.

وی پس از چهارسال در دادگاه روز پنجشنبه و با وجود تمام تلاش‌های وکیل مدافع وی برای بی‌گناه جلوه دادن خود، پس از گناهکار شناخته شدن به اعدام محکوم گردید.

همچنین مادر تژان نیز به دلیل غفلت از فرزند کوچک خود مورد اتهام قرار گرفت.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *