حواشی جالب این هفته

گرانترین بستنی جهان / «فاطما گل» و تبلیغ شامپوی ایرانی / رُندترین اسم و فامیل دنیا

بستنی با زعفران ایرانی و مزین شده به طلا در امارات به ارزش سه هزار درهم به نمایش گذاشته شد. در دوبی، کافی شاپی در شیخ نشین دوبی اقدام به ساخت و فروش بستنی با زعفران ایرانی و تزیین شده با طلای عیار ۲۴ کرده است. این بستنی با قیمت سه هزار درهم بفروش می رسد. گفتنی است که این بستنی با زعفران ایرانی ساخته شده و با زعفران و قطعات ریز طلای عیار ۲۴ تزیین شده است.


در هفته اخیر کسانی که پیگیر ماجراهای فاطما گل و کریم و سلیم بودند چشم‌شان به جمال «لطیفه» هم روشن شد. از قضا این لطیفه آشنا هم درآمد. یکی از محصولات شرکت‌های تولید شوینده خودمان از آنجا که تبلیغ محصولات داخلی در شبکه‌های فارسی زبان خارجی از کشور مرسوم نیست این مساله یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود. البته قبلا هم شاهد اتفاقات مشابه این بودیم؛ مثلا دو برند پوشک بچه مدت‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شد که مسوولان آنها گفتند چون هزینه تبلیغات در صدا و سیما ۱۵ برابر شبکه‌های ماهواره‌ای است ترجیح دادند این کار را انجام دهند.
پیش از این رئیس تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد گفته بود: «با آگهی دهندگان به شکبه‌های ماهواره‌ای خارجی برخورد قانونی می‌شود.» البته این هشدار مربوط به تولیدات غیراستاندارد بهداشتی و پزشکی مثل قرص‌های لاغری تقلبی بود که سلامت جامعه را تهدید می‌کند. هنوز مشخص نیست موضع نهادهای مرتبط درباره تبلیغات کالاهای استاندارد مشخص چیست؛ چون این شرکت‌ها طبعا نگاهی هم به بازارهای صادراتی دارند و می‌توانند بگویند این تبلیغات را برای مشتریان خارج از مرزها انجام می‌دهند.


دکل های مخابراتی در منطقه گیشای تهران به دلیل سرطان زا بودن و شکایت اهالی محل جمع آوری شدند

پیش از این وزیر ارتباطات درباره وضعیت نصب سایت‌ها گفته بود: در حال حاضر برای نصب آنتن تلفن همراه با تناقض مواجه هستیم؛ از یک سو مردم انتظار افزایش کیفیت خدمات را دارند و از سوی دیگر تفکر آسیب‌زا بودن آنتن‌ها وجود دارد. اما اگر اپراتورها نتوانند آنتن نصب کنند امکان توسعه خدمات وجود ندارد.


هاشمی: احمدی‌نژاد خود انحراف است

هاشمی در ادامه سخنانش به اقیانوسی از خرابی و فساد و دزدی در دولت قبل اشاره می‌کند.

به گزارش شرق، او به جلسه جالبی با هیات‌رییسه خبرگان در همین رابطه اتاقی را هم در انتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می‌گوید: همین جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی‌نژاد) را تایید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟  بعد هم به آقایی که نایبم در خبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گویی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه اینکه پشت فلان‌کس قایم شوید و بگویید انحراف کار او بوده؟ مردم این حرف‌ها را باور نمی‌کنند.»

این را هم بخوان :  اولین نوزاد میکرو اینجکشنی در ایران

آقای هاشمی در ادامه می‌گوید: «دولت روحانی در مقابل اقیانوسی از خرابی‌هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رویش؛ از تندروها از اقلیتی افراطی که همه جور امکانات در انتخابات ٩٢ داشتند و شکست خوردند، از صداوسیما تا ده‌ها تریبون ریز و درشت دیگر. همه می‌خواستند که خط اعتدال پیروز نشود که شد. حالا همه جمع شده‌اند که انتقام رای مردم را از دولت منتخب آنها بگیرند. هاشمی می‌گوید روحانی پای شعارهایش ایستاده، ولی باید مشکلاتش را درک کرد. امروز روز گلایه از روحانی نیست. روز همراهی با روحانی است. درست مثل خود مردم که هم نجیبانه به او رای دادند و هم غریبانه پای او ایستاده‌اند. با امید به فردایی بهتر.»


فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده با طی کردن آخرین مراحل فنی متقاضی اکران نوروزی شد.

 


برف بازی زن محجبه با شوهرش در فلسطین اشغالی


عجیب ترین و بازمره ترین کیف زنانه در هفته مد لندن


درخواست ۱۵۰ سال حبسِ مهدی هاشمی؟!

معاون فرهنگی قوه  قضائیه با بیان اینکه برخی می خواهند پرونده مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهند تا بگویند وی بی گناه است، گفت: در این پرونده ۱۲ اتهام وجود دارد. همچنین قوه  قضائیه در رابطه با مفاسد اقتصادی با قوت وارد شده است. پرونده مهدی هاشمی پرونده  سنگین دیگری است که در حال حاضر در مرحله رسیدگی قرار دارد. در این پرونده ۱۲ اتهام وجود دارد. قاضی این پرونده بسیار دقیق و حاذق است. بعضا در رسانه ها مشاهده می کنیم که تنها یک سوی مسئله را می بینند و مدعی هستند که اگر محمدرضا رحیمی به ۱۵سال حبس محکوم شده بود این فرد باید حکمش ۱۵۰ سال حبس باشد که این حرف نه منطق حقوقی و نه منطق عقلانی و نه منطق سیاسی دارد.


اکران خصوصی مستند ۲۱ بدون کارت زرد


چهارمین شب درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی(ره).


یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *