سروش رضایی و استیج

دانلود کلیپ سروش رضایی : مسابقه استیک

برنامۀ استیج (به انگلیسی Stage) یکی از برنامه هایی است که این روزها با استقبال از سوی مخاطبان ایرانی روبرو شده است. سروش رضایی با دستمایه قرار دادن این برنامه کلیپ مسابقه استیک را تولید کرده است که می توانید در ادامه کلیپ مسابقه استیک سروش رضایی را مشاهده و دانلود نمایید. برای دانلود کلیپ سروش رضایی مسابقه استیک ادامه مطلب را ببینید.

 

دانلود کلیپ سروش رضایی مسابقه استیک

می توانید کلیپ 2 دقیقه و 30 ثانیه ای مسابقه استیک از سروش رضایی را تماشا کنید و یا برای دانلود کلیپ سروش رضایی مسابقه استیک از لینک پایین مطلب استفاده کنید. (لینک مستقیم دانلود کلیپ مسابقه استیک در انتهای مطلب آمده است)

این را هم بخوان :  انیمیشن طنز خداحافظی

دانلود کلیپ مسابقه استیک از سروش رضایی

سروش رضایی فعالیت خود را با شبکه های اجتماعی و خصوصاً فیسبوک آغاز کرد، این پویانما (انیمیشن ساز) توانست با شخصیتهایی مثل پرویز و پونه و … کم کم شهرتی دست و پا کند. پس از آن که مجله همشهری جوان کلیپ های سروش رضایی را معرفی کرد و در یکی از برنامه های ماهواره ای نیز معرفی شد، شهرتش افزوده شد و این روزها سروش رضایی توانسته است از مخاطبان زیادی برخوردار شود و برخلاف آغاز کارهایش، ویدیوهایش با اسپانسر همراه است…

دانلود کلیپ سروش رضایی : مسابقه استیک

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی)

کارتون دختر کفشدوزکی و گربهتولد یک نوزاد درون کیسه آبسیاه یکی از کارتون های بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *