درمان سیاهی آرنج و زانو

چگونه از سیاهی آرنج و زانو خلاص شویم؟

آیا تاکنون برای‌تان پیش آمده که از سیاهی آرنج و سر زانوی خود در مجالس و میهمانی ها خجالت بکشید و نتوانید لباس شیک و مجلسی تان را تن کنید. یکی از بزرگترین معضلات خانم ها سیاه شدن و پوسته دادن آرنج ها و زانوهایشان است. مسلم است که اگر به پزشک مراجعه کنید راه‌حل‌هایی متناسب با نوع پوست شما ارائه خواهد داد.ما هم در اینجا چند روش خانگی برای حل این مشکل ارائه می‌دهیم.

۱- یکی از راه‌حل‌های طبیعی این است که آب یک لیمو را با مقدار کافی شکر مخلوط کنید تا مخلوط حالت خمیری پیدا کند. بعد این مخلوط را روزانه حدود پنج‌ دقیقه روی آرنج ماساژ دهید. لیمو خاصیت رنگ‌بری دارد و شکر هم سلول‌های مرده سطح پوست را کاملا از بین می‌برد.

این را هم بخوان :  دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه

۲-روش دیگر استفاده از مخلوط ماست و بادام است. به این منظور ماست و بادام را به نسبت یک به دو با هم مخلوط کرده و روی نقاط تیره رنگ آرنج، زانو بمالید.

 

۳-می‌توان یک برگ آلوئه ورا را از وسط باز کرده و سبزی گیاه را به پوست تیره بمالید. این روش را مرتب به کار بگیرید تا موثر واقع شود.

 ۴- یک قاشق چای خوری آب لیمو، ویتامین E و گلیسیرین را در ۴ قاشق غذا خوری شیر مخلوط نمایید. مخلوط را به محدوده ی تیره ی سر زانو های خود مالیده و ماساژ دهید. ۱۵ دقیقه مخلوط را به حال خود رها کرده، سپس با آب گرم بشویید.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *