رابطه جنسی با پسر 13 ساله

رابطه جنسی معلم  زن 22 ساله با شاگرد 13 ساله خودش

بامدادخبر: معلم دبیرستانی در ایالت “دِلوِر” در شرق امریکا، به اتهام داشتن ارتباط جنسی با یک دانش‌آموز پسر ۱۳ ساله، صبح روز دوشنبه (۲۸ اپریل-۸ اردیبهشت) در اداره‌ی پلیس حاضر شد.

به گزارش بامدادخبر و به نقل از نشریه‌ی انگلیسی “دیلی-میل”، “استفنی سیبری” ۲۲ ساله که از آگست سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را به عنوان معلم زبان انگلیسی در مدرسه‌ی راهنمایی “فرد فایفر III” در “کَمدِن” آغاز کرد، از سوی پلیس متهم شده که در روز ۲۶ فبریه‌ی امسال در منزلش واقع در مجتمع آپارتمانی “وودمیل” در “دُوِر” با دانش‌آموزش رابطه‌ی جنسی داشته است.

پلیس موفق شده تا تصاویری از این دو را که توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده به دست آورد که نشان می‌دهد آن‌ها قبل از ساعت ۴ بعدازظهر، مدرسه را با هم ترک کردند و به سمت اتومبیل “سیبری” رفته‌اند.

پلیس می‌گوید که این زن، پسر را به مناسبت‌های مختلف به آپارتمانش برده است.

آن‌طور که در بیانیه‌ی مطبوعاتی پلیس “دُوِر” آمده، این دو هم‌چنین پیام‌های تلفنی و تصاویر آشکار متعددی را با یکدیگر رد و بدل می‌کرده‌اند.

بازرسان پلیس روز ۱۲ مارس، از رابطه‌ی ادعاشده میان این معلم و دانش‌آموز باخبر شدند.

بر اساس مستندات پرونده، پسر ۱۳ ساله در این روز به مقامات گفته که در «جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌‌شده» در خانه‌ی معلمش، با او سکس داشته است.

این را هم بخوان :  آمیزش در دوران بارداری

او هم‌چنین خاطرنشان کرده که در روز ۲۶ فبریه نیز همراه با خانم “سیبری” به آپارتمانش رفته است.

برای “استفنی سیبری” که به “سوءاستفاده جنسی از طریق اعتماد یا مقام” متهم شده، قرار وثیقه‌ی ۴۰ هزار دلاری صادر شده که به دلیل عدم توانایی پرداخت آن، هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

در همین حال، روز دوشنبه، از سوی “منطقه‌ی دُوِر” بیانیه‌ای صادر شد که در آن به پدر و مادرها اطلاع داده شده که برای کارمندان و دانش‌آموزان مدرسه جلسات مشاوره در نظر گرفته شده است.

تصاویری از استفنی سیبری را در ادامه ببینید.

رابطه جنسی با پسر 13 ساله

رابطه جنسی با پسر 13 ساله

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *