سالاد رژیمی کم کالری

سالاد رژیمی کم کالری برای شام شبانه

همیشه در نظر داشته باشید حذف وعده های غذایی به کاهش وزن بدن کمکی نخواهد کرد. هنر اینجاست که بتوانیم هوشمندانه غذایی را که میخوریم انتخاب کنیم. سالادی که در ادامه روش تهیه ان را برای شما توضیح خواهیم داد از مواد غذایی ساده و ویتامین داری درست می‌شود که علاوه بر اینکه  هیچ کالری اضافی ندارد می‌تواند مواد مورد نیاز بدنتان را کاملا تامین کند. موادی که برای این سالاد نیاز داریم دم دست و کم هزینه می‌باشد. شما می‌توانید هر شب این سالاد را در کنار وعده غذایی سبک خود انتخاب کرده و علاوه بر تامین سلامت خود، طعم خوشمزه ان را نیز تجربه کنید.

این را هم بخوان :  طرز تهیه سیب زمینی برگر

موادی که برای تهیه این سالاد مورد نیاز است شامل ۲ عدد خرمالو، مقداری شاهی آبی، نصف یک پیاز ، ۶ عدد تربچه،یک چهارم فنجان روغن زیتون و آب لیموی تازه می‌باشد.

برگ های شاهی را به خوبی بشوییدو درون ظرفی مناسب قرار دهید. خرمالوها،پیاز و تربچه ها را  به برش های نازک تقسیم کنید و به شاهی ها اضافه کنید. در انتها نیز کافی است به میزان دلخواه خود  روغن زیتون، آب لیموی تازه و نمک و فلفل  به سالاد اضافه کرده و آن را با نوک دو چنگال خوب هم بزنید.

سالاد خوشمزه شما آماده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *