شکنجه پسر پنج ساله توسط نامادری

زنی اهل تگزاس فرزندخوانده پنج‌ساله خود را در کمد زیر پله پنهان کرد و وزن آن پسر به ۱۳ کیلوگرم رسید. او به دلیل ارتکاب این جرم متهم شده است.

سال گذشته، تامی بلِیمر ۳۴ ساله جردن را زیر پله حبس کرده بود و به همین دلیل متهم شد. او زمانی دوباره هوای تازه را تنفس کرد که نابرادرى‌‌اش این اتفاق را به پلیس گزارش داد.

جردن در ماه مارس ۲۰۱۴ پوست و استخوان شده بود؛ به شکلی که استخوان‌هایش از روی پوست کاملا معلوم بود. بنا به گفته پلیس، جای کبودی نیز در بدن او مشاهده شد. برای بهبود، جردن تحت مراقب ویژه مرکز کودکان قرار گرفت.

 

شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری!
او یک سال بزرگتر شده و اکنون به مهدکودک می‌رود.

یک تشک کثیف همراه با یک قفل در زیر خانه آن‌ها پیدا شده است. خانم بلِیمر اما این اتهام را رد کرده است.  او می‌گوید که آن تشک مربوط به پسر بیولوژیکى‌ِ ۱۶ سال خودش است. خانم بلِیمر به تازگی با مردی ۲۴ ساله ازواج کرده و پسر ۱۶ ساله او به علت اختلاف سن کم، با او مشکل دارد. البته این مرد ۲۴ ساله همان پدر جردن است. شوهر او، بردلی بلیمر، نیز همین اتهام را در پرونده خود دارد.

شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری!شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری!
مادر بیولوژیکى‌ جردن می‌گوید: «روزانه فقط چند لیوان آب و یک تکه نان خیلی کوچک به او می‌دادند. هر وقت هم که مهمان می‌آمد، به او دارو خورانده می‌شد تا ساکت بماند.»

خانم بلیمر با قرار وثیقه ۳۰ هزار دلاری از زندان بیرون آمد، اما شوهرش به یک وثیقه ۱۵۹ هزار دلاری نیاز دارد. گفتنی است تاکنون هزاران دلار برای بهبود جردن جمع‌آوری شده و از او به برنامه مشهور دکتر فیل نیز دعوت به عمل آمده است. دادگاه جدید به زودی برگزار می‌شود و جرایم درجه یک را می‌توان با حبس ابد محاکمه کرد.

این را هم بخوان :  شکنجه وحشیانه دختر خردسال

شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری!شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری!

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *