عیادت معاون رئیس‌جمهور از قربانی اسیدپاشی

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با حضور در بخش مراقبت های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران از سهیلا جورکش یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کرد.

شهیندخت مولاوردی عصر جمعه در این دیدار با توضیحات و گزارشات رییس بیمارستان و کادر پزشکی در جریان آخرین وضعیت جسمی و روحی خانم سهیلا جورکش قرار گرفت و بر لزوم رسیدگی های لازم جهت بهبود کامل وی تاکید کرد.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین در گفت و گوی صمیمی با این مصدوم از وی دلجویی کرده و با اشاره به سلام ها و دعای دکتر روحانی گفت: به عنوان عضو کوچک دولت، لحظه به لحظه وضعیت شما و دیگر قربانیان را پیگیری می کنم و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورید.
خانم

سهیلا جورکش نیز ضمن تشکر و قدردانی از سرکار خانم مولاوردی و دیگر اعضای دولت بویژه وزیر بهداشت، خواهان شناسایی و برخورد با عاملین اینگونه اقدامات شد.

وی همچنین با اشاره به عشق وعلاقه خود به حضرت ابوالفضل(ع) از مردم خواست تا در ایام محرم و در مراسمات عزاداری برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند. 

این را هم بخوان :  چهره زن امریکایی پس از ۳سال جراحی زیبایی بعد از اسید پاشی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *