سرگذشت  هواپیمای مالزی

فرضیه ای جدید برای هواپیمای مالزی

کارشناسان و محققان تاکنون فرضیه های مختلفی برای علت سقوط هواپیمای مالزی اعلام کردند ازجمله اینکه می گویند: ممکن است این هواپیما در بخشی از یک ماموریت وحشتناک خودکشی به حداکثر ارتفاع پرواز کرده باشد.

به گزارش دیلی میل، کارشناسان می گویند: خلبان هواپیمای مالزی این هواپیما را به ارتفاع 43 هزار پا (بیش از 13 هزار متر) برده بود که این ارتفاع موجب اتمام اکسیژن و خفگی همه سرنشینان آن شده است.

گمان می رود که مسافران و خدمه این هواپیما مدت 23 دقیقه در ارتفاع 45 هزار پا (حدود 14 هزار متر) سپری کرده باشند و بر اثر نبود اکسیژن خفه شده باشند.

سرگذشت  هواپیمای مالزی

رادار نظامی رد این هواپیما را اندکی پس از دریافت آخرین مکالمه از اتاق خلبان در ارتفاع میان 43 هزار و 45 هزار پا ردیابی کرده است.

بازرسان شب گذشته در حال بررسی این موضوع بسر می بردند که آیا خلبان عمدا و در تلاشی برای ارتکاب به یک عملیات دقیق خودکشی این هواپیما را به این ارتفاع برده است.

یک منبع اطلاعاتی که خواست نامش فاش نشود، گفت: این رادار رد هواپیما را برای 23 دقیقه قبل از کاهش ارتفاع در ارتفاع 43 هزار پا گرفته است.

این را هم بخوان :  درمان زیبایی با حلزون

سرگذشت  هواپیمای مالزی

وی افزود: در این ارتفاع اکسیژن در عرض 12 دقیقه به اتمام می رسد و موجب بیهوشی همه سرنشینان هواپیما می شود.

این منبع خاطر نشان کرد: چند کارشناس دیگر نیز به این نتیجه رسیده اند.

از سوی دیگر ماسک های اکسیژن داخل هواپیما تنها برای پنج تا 10 دقیقه اکسیژن تامین می کنند

 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *