فساد اقتصادی شرکت پدیده شاندیز

مردم مشهد در شوک فساد اقتصادی شرکت پدیده شاندیز

خبرنگار تابناک چند روز پس از ماجراهایی که برای پدیده شاندیز اتفاق افتاده است، به مشهد مقدس سفر کرد تا روایت عینی از این ماجرا داشته باشد.

* در نخستین گام، ممنوعیت تبلیغات پدیده شاندیز در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مقدس خودنمایی می‌کند و دیگر خبری از اهدای شاخه گل به مسافران پروازی نیست.

* در گام دوم، وقتی سوار تاکسی می‌شویم تا به محل مورد نظر برویم، بیلبوردهای تبلیغاتی پدیده شاندیز در سطح شهر را دیگر نمی‌بینیم، این در حالی است که در گذشته نه تنها مشهد مقدس، بلکه برخی دیگر از استان‌ها نیز شاهد تبلیغات گسترده این شرکت بودیم.

* در گام سوم، این روزها در مشهد مقدس هرکجا پا می‌گذاری، به هر محفل خصوصی و دولتی می‌روی، سوار هر وسیله نقلیه عمومی می‌شوی، حرف از ماجراهایی است که برای پدیده شاندیز به‌وجود آمده؛ ماجرایی که همه را هم به خط کرده است. به عبارت دیگر، مشهد مقدس این روزها در شوک پدیده به سر می‌برد.

* در گام چهارم، روند عادی ساخت و ساز پدیده شاندیز در مشهد مقدس خودنمایی می‌کند و کارگران هم همچنان مشغول کار هستند.

* در گام پنجم، مردمی که سهامدار پروژه پدیده هستند، این روزها مرتب به دفاتر این شرکت مراجعه می‌کنند و درباره ابهامات خود از مسئولان پدیده پرس‌وجو می‌کنند.

* در گام ششم و به دور از درست یا غلط بودن، بازار داغ شایعات درباره پدیده شاندیز و مسئولان این شرکت است و هر روز هم بر دامنه این شایعات افزوده می‌شود.

* در گام هفتم، هایپر مارکت بزرگ پدیده شاندیز در روزهای اخیر به فعالیت خود ادامه داده است و حتی جمعه عصر، روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

* در گام هشتم، مسئولان قضایی و استانی باید در فضایی آرام، موضوع را مورد بررسی دقیق قرار دهند و اگر انجام تخلفاتی محرز شد، با متخلفان احتمالی برخورد لازم قانونی انجام دهند.

* … و گام نهم تصاویر خبرنگار ما از مشهد مقدس و ماجرای به وجود آمده برای پدیده شاندیز به شرح ذیل جکایت دارد:

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

شوهر خوب

پیدا کردن شوهر خوب: فراتر از جذابیت‌های ظاهری

این مقاله بهمدل های تزئین سفره هفت سین ۹۳شما کمک می کند تا به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *