مجری‌ اسكار

پشت پرده عكاسی‌ مجری‌ اسكار

پشت پرده عكاسی‌ مجری‌ اسكار با گوشی‌ سامسونگ
تبلیغ گوشی «گلکسی نوت 3» سامسونگ در مراسم اعطای جوایز اسکار، 18 میلیون دلار برای این شرکت کره‌ای هزینه داشته است.

در حالیکه به نظر می‌رسید استفاده‌ «آلن دی‌جنرس»، مجری مراسم اسکار 2014 از گوشی جدید سامسونگ در مراسم اعطای جوایز اتفاقی بوده، اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند، این اقدامی برنامه‌ریزی شده ازسوی سامسونگ بوده و با هماهنگی با شبکه ABC (پخش‌کننده انحصاری مراسم اسکار) انجام شده است.

مجری مراسم اسکار حین اعطای جوایز یک گوشی سامسونگ «نوت 3» در دست داشت و به دفعات از خودش عکس می‌گرفت و در قسمتی از مراسم نیز «بردلی کوپر» با این گوشی از خودش و دیگر ستارگان سینما ازجمله «برد پیت»، «مریل استریپ»، «کوین اسپیسی» و «جنیفر لاورنس» عکس گرفت. عكسي كه دی جنرس در توئيتر منتشر كرد و ركورد توئيتر را شكست.

همچنین در جریان برگزاری مراسم فرش قرمز ویدئویی پخش شد که در آن چندین فیلمساز جوان همگی از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کردند.

این را هم بخوان :  فیلم های دانلودی پخش شده در صدا و سیما

دو نفر از افراد آگاه درباره مراسم اسکار اعلام کردند، در جلسات تمرینی برگزاری مراسم یک نفر از شرکت سامسونگ نحوه استفاده از گوشی “نوت 3” را به «دی جنرس» آموزش می‌داده است.

گفتنی است استفاده «دی جنرس» از گوشی سامسونگ تاثیر زیادی در مقایسه با سایر تبلیغات این کمپانی خواهد داشت و امتیاز بزرگی برای سامسونگ خواهد بود. کمپانی سامسونگ که از اسپانسرهای مراسم اسکار محسوب می‌شود، از سال 2009 تاکنون بالغ بر 24 میلیون دلار برای برگزاری این مراسم سینمایی هزینه کرده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *