یانی به ایران می آید

مدیر دفتر موسیقی ارشاد: «یانی» به ایران می‌آید

به گفته مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد،‌ «یانی»، آهنگ‌ساز و نوازنده معروف یونانی، ‌طی ماه‌های آینده به ایران سفر خواهد کرد تا در تهران و کیش به اجرای برنامه بپردازد.

7B3598EA-49A4-48B9-B27B-3D2B9020310F_w640_r1_s_cx0_cy8_cw0

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد،‌ درباره حضور و اجرای یانی در ایران گفته است: «ما علاقمند هستیم این گروه‌ها در کشور ما اجرا کنند و اجراهای اخیر مثل کیتارو نشان داد که مخاطبان خوبی داریم و این‌ها تنها کمی از ظرفیت‌های دفتر موسیقی ارشاد است.» به گفته پیروز ارجمند، «یانی» در ماه‌های آینده در تهران و کیش اجرای برنامه خواهد داشت.

اگر سفر یانی به ایران انجام پذیرد،‌ او دومین آهنگ‌ساز و نوازنده شهیر جهانی، پس از «کیتارو» خواهد بود که پس از انقلاب به ایران سفر می‌کند.

این را هم بخوان :  فیس نما هک شد

 «کیتارو» به همراه گروهش،‌ اواخر مهرماه به ایران رفت و ۴ اجرا در تهران برگزار کرد. او قرار بود برای شب پنجم نیز به روی صحنه برود که با مخالفت اداره اماکن نیروی انتظامی روبرو شد و این اجرا لغو شد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *