آخرین وضعیت ریحانه جباری

خانواده سربندی: قصاص حرف آخر ماست/ خانواده جباری: دخترم را به ما ببخشید

جلال سربندی پسر مرحوم سربندی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا عنوان کرد: در مورد مهلت 10 روزه که داده‌ بودند ما هیچ رضایتی نداشتیم و نهایتا هم درخواست ما اشد مجازات است و این ماجرا به قصاص منتهی خواهد شد.

وی همچنین در مورد شایعه‌هایی مبنی بر اینکه شروطی برای رضایت دادن از سوی خانواده سربندی مطرح شده، گفت: هیچی شرطی از طرف خانواده سربندی مطرح نبوده است و قصاص تنها چیزی است که ما خواسته‌ایم.

دخترم را به من ببخشید

 

شعله پاکروان که این روزها برای نجات جان دخترش تمام تلاشش را می‌کند به آنا گفت: به خانواده سربندی نامه نوشته‌ام و گفته‌ام دخترم را به من ببخشید. تمام تلاشم را می‌کنم تا جلوی اجرای حکم را بگیرم، البته بنا به گفته وزیر دادگستری گروه‌هایی هم در حال تلاش هستند و امیدوارم به نتیجه برسند.

شعله پاکروان در مورد آخرین وضعیت ریحانه جباری عنوان کرد: صبح روز دوشنبه با دخترم تلفنی صحبت کردم و گفت که قرار است هواخوری بسته شود و احتمالا تلفن‌ها هم دچار مشکل می‌شود.

این را هم بخوان :  گیر کردن دختر دانشجو در فاضلاب

مادر ریحانه گفت: چند روزی است که با خانواده سربندی در ارتباط هستیم و آنها جواب پیغام‌های ما را می‌دهند و البته من در چند روز گذشته توانستم با مادر مرحوم سربندی و برادرش صحبت کنم ولی هنوز از نظر نهایی آنها اطلاعی ندارم.

این در حالی است که ریحانه جباری دختر جوانی که در سن 19 سالگی مرتکب قتل شد و در فروردین 1393 بعد از 7 سال زندان به‌ اتهام قتل، به قصاص محکوم شده‌ است. وی به اتهام قتل مرتضی عبدالعلی سربندی، 47 ساله، بازداشت و محاکمه شد. جباری اتهام قتل را پذیرفت اما مدعی شد مقتول را به جهت دفاع از خود به قتل رسانده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *