آزاده نامداری اموال همسر سابقش را توقیف کرد

خبرنگار تی وی پلاس امروز از دادگاه خانواده مجتمع قضایی ونک باخبر شد مجری زن مطلقه جنجالی که این روزها اخبار زیادی حول او و همسر سابقش شنیده می شود، با به اجرا گذاشتن مهریه اش، مهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی همسر سابقش زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این حکم در شعبه ۲۶۳ دادگاه خانواده مجتمع قضایی خانواده صادر شده است. شنیده می شود تعداد سکه های مهریه این مجری خانم ۱۱۴ سکه بوده است که ۱۰ تای آن را بخشیده و ۱۰۴ سکه دیگر را مطالبه کرده است، برای همین طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش را توقیف کرده است. البته طبق اطلاعاتی که خبرنگار تی وی پلاس به دست آورده است، گویا مجری خانم و وکیلش به شدت اصرار دارند که مجری مرد مهریه را بدون کم و کسر و به صورت یک جا به حساب شان واریز کند و دادگاه این رقم را قسط بندی نکند! البته بر اساس اطلاعات به دست آمده، مجری مرد تلویزیون در حال جمع کردن وسایل خانه اش است تا با پرداخت بدهی به طلبکارش (مجری زن)، اجاره نشینی را تجربه کند!

این مجری خانم که از اجرا در شبکه های تلویزیونی تهران ناامید شده است، سفر خود را به برخی از مراکز استان ها آغاز کرده تا بتواند در شبکه های استانی جهت اجرا آنتن بگیرد که هنوز موفق به این کار نشده است.

این را هم بخوان :  خرید و فروش میلیونی صفحه فیسبوک

بعد از باخبر شدن از این اتفاقات با مجری مرد تلویزیون تماس گرفتیم تا اگر صحبت یا دفاعیاتی درباره این اتفاق دارد به ما بگوید که در مقابل اصرار خبرنگار ما به مانند قبل تنها سکوت کرد و گفت: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. خداوند آدم های صبور را دوست دارد. این روزها مردمان زیادی از کشورم (مرد و زن) با صبر و توکل در حال سر کردن مشکلات شان هستند. من همیشه به صراحت و رک گویی معروف بوده ام، حال می خواهم به صبوری معروف شوم. این روزها حال خوشی دارم چراکه خودم را به خدا نزدیک می دانم، خدا نیز فرموده است «من صابران را دوست دارم.»

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

4 نظر

  1. چجور طلاقی بوده که هنوز تکلیف مهریش معلوم نشده

  2. ازدواج با شرایطی که در ایران برای آن هست اصلا به صلاح مردها نیست. چون طی چند دهه اخیر فقط اسمی از وظایف زن در مقابل شوهر به جا مانده است ولی در طرف مقابل به اشکال و انواع مختلف وظایف مرد در مقابل زن طاقت فرسا شده است که از جمله مهریه با تعداد بالای سکه های طلا، نفقه بدون قید و شرط، اجرت المثل تهیه انواع و اقسام تسهیلات برای زن از موارد رایج هستند. یک مرد ایرانی با یک امضای عادی میلیون ها تومان بابت مهریه بدهکار همسرش میشود و زن میتواند قبل از رفتن به حجله تمام مهریه اش را مطالبه کند و پس از دریافت کامل آن پا به حجله بگذارد. الان در دادگاه های خانواده 90 درصد پرونده ها مربوط به مطالبه مهریه از طرف زن و احضار مرد و توقیف اموال است. هیچ منطق و عقلی پشت مهریه بالا (مثلا بیش از 14 سکه) وجود ندارد. با این شرایط زن میتواند با یک عقد ساده صاحب میلیونها تومان پول شود و حتی قبل از رفتن به حجله میتواند مهریه را گرفته و تقاضای طلاق کند و اگر شوهرش طلاق زن را ندهد زن میتواند هر جا که خواست برود و بدون نفقه زندگی کند. به نظر من این وضعیت خیلی خیلی مسخره است!!

  3. خیلی ها بظاهر شادن و لبخند میزنن… این زوج اول هم که عقد کردن منو دوستام تنها حرفی که زدیم این بود وه اینا چطور باهم ازدواج کردن با دو طرز رفتار و طرز فکر متفاوت و ازدواج بدون شناخت کامل نتیجه اش مهر طلاقه… خودشون بهتر میدونن.مختارن نتونستن باهم زندگی کنن جدا شدن… هیچ اشکالی نداره بابا… ایشاالله خوش باشن

  4. به ظاهر خیلی شیک و خنده رو هستند به هر دوشون نمیاد اینادیگه غمشون چی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *