آموزش فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه

آموزش فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه

آموزش تصویری فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه برای خانم های عزیز

وقتی که یک پسر بچه بودم، همواره فرمژه مامانم را از دستش میگرفتم و مژه های خودم را فر می کردم! و همواره بعلت استفاده از آن سرزنش می شدم، اما برایم مهم نبود. اصولا یکی ازعلتهایی که لوازم آرایش را دوست داشتم، همین فرمژه بود.

حالا بعنوان یک آرایشگر حرفه ای، هنوز از فرمژه قدردانی می کنم! فر کردن مژه ها یکی از آن بخش های آرایش است که هیچگاه به آن اهمیت زیادی داده نمی شود، اما اگر بصورت صحیح صورت بگیرد، می تواند نتیجه ی چشم گیری در ظاهرتان بوجود بیاورد.

با یک انحنای درست و حسابی، مژه ها بلندتر، ضخیم تر و پر تر، و چشمان هم بزرگتر و سرحال تر بنظر می رسد.

 آموزش فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه

فرمژه را از ریشه ی مژه ها با فشار و ضرباتی با آهنگ یکسان حرکت دهید تا به نوک مژه ها برسید.

 

حالا فرمژه را از چشمتان دور کنید و انحنای مژه هایتان را بررسی کنید. قبل از شروع آرایش اگر هنوز نیاز بود، دوباره همان مراحل را تکرار کنید؛ سپس به سراغ چشم بعدی بروید.

آرایشگران زیادی فرمژه ی مورد علاقه ی خودشان را دارند، من هم همینطور. دو برند Shiseido و Shu Uemura، جزو فرمژه های محبوب بین حرفه ای های آرایش است. من هم عاشق این دو هستم، اما بنظرم برای شکل مژه هایی صاف تر و با انحنای کمتر، بهتر جواب می دهند.

این را هم بخوان :  طرز تهیه فلافل

آموزش فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه

فرمژه ی Billy B شکل و اندازه ای ایده آل برای اکثر چشم ها دارد و فشاری عالی برای بدست آمدن یک فر بی عیب و نقص ایجاد می کند. متخصص آرایش کوین آکوین، فرمژه ی Shu Uemura را طراحی کرده است، اما احساس می کند که به آن اندازه که می خواسته است فراگیر نشده؛ پس تصمیم گرفت تا فرمژه ی برند خودش را که پهن تر است و می تواند دقیق ترین انحنایی را که تابحال دیده ام به مژه های شما بدهد، بسازد.

آموزش فر کردن مژه ها به وسیله فرمژه

خیلی خب، حالا شما با اسرار من برای فر کردن مژه ها آشنا شدید. از فر کردن مژه هایتان نترسید؛ دست به کار شوید و مژه هایی مجلل برای خودتان دست و پا کنید.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *