ازدواج شکیرا با پیکه

شکیرا: فعلا تصمیمی برای ازدواج با پیکه ندارم !

شکیرا ” خواننده دو رگه 37 ساله یکی از محبوبترین چهره های هالیوودی است . او همیشه آرایش ملایمی دارد و موهایش را با آشفتگی خاصی باز میگذارد که همین امر باعث زیبایی و معصومیت چهره این خواننده جنجالی شده است. ” شکیرا ” از 4 سال پیش رابطه عاشقانه اش با “ژرارد پیکه ” مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا آغاز کرد  که نتیجه آن یک پسر 17 ماهه است. آنها هنوز رسما ازدواج نکرده اند و اختلاف سنی 10 ساله شکیرا و معشوقش همواره سوژه رسانه هاست.

 

25037992735253131499

شکیرا در جواب به خبرنگاری که در مصاحبه ای اختصاصی از وی در مورد ازدواجش پرسیده بود گفت : در حال حاضر ما همه چیز داریم، با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و یک فرزند داریم، اینها چیزی است که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد. اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم ” ژرارد ” اولین گزینه خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی اش را وجود پسرش و تماشای رشد او دانسته است و میگوید وظیفه خود میداند هرچه تا کنون آموخته است به او نیز انتقال دهد. 

این را هم بخوان :  توافق ستاره تیم ملی برای ماندن در پرسپولیس

30769264134652684144

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *