اعتراض دختر عربستانی به هاشمی

انتشار تصویر مصاحفه سفیر عربستان با آیت الله هاشمی رفسنجانی موجی از خشم در میان فعالان در شبکه‌های اجتماعی در عربستان برانگیخت

 تا جایی که برخی جوانان معترض خطاب به خاندان سعودی نوشتند: قدرتنمایی شما فقط برای مردم خودتان است.

جوانان عربستانی روز سه‌شنبه، یک روز پس از انتشار تصویر سفیر عربستان در تهران در دیدار با آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، در صفحات توئیتر خود از دیدار سفیر کشورشان در تهران با علی اکبر هاشمی رفسنجانی انتقاد کردند و بوسه سفیر بر پیشانی رئیس مجمع تشخصی مصلحت نظام را به تمسخر گرفتند.

این جوانان که عمدتا به سیاست‌های داخلی خاندان سعودی اعتراض دارند، با انتقاد از رویکرد رژیم آل سعود در برخورد با اقلیت شیعیان در این کشور و سرکوب آنها تاکید کردند که درحالی که شیعیان در عربستان به دلیل شیعه بودن مورد غضب هستند وگاهی به «مزدوری برای ایران» متهم می‌شوند، نماینده عربستان بر پیشانی یکی از سران ایران بوسه می‌زند.

اعتراض دختر عربستانی به هاشمی

جوانان عربستانی در این خصوص «هشتگ السفیر _ السعودی _ فی _ ایران #» را راه انداختند و موج اعتراضات به خاندان سعودی را تحت این عنوان به راه انداختند.

این را هم بخوان :  سوالات پسرک سوئدی درباره ی ورزش بانوان

یکی از این فعالان با نام کاربری «Lama Al-Qatify» که به نظر می‌رسد از منطقه قطیف عربستان باشد، خطاب به سران سعودی تأکید می‌کند که «به شیعیان عربستان عیب میگیرند که آدم‌های ایرانید اما خودشان سر ایرانی‌ها را می‌بوسند.. بزدلان.. شما ستمگری و قدرتنمایی‌تان فقط برای مردم داخل است».

اعتراض دختر عربستانی به هاشمی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *