اعترافات مرد افغان قاتل همسر و فرزند

اعترافات مرد شکاک افغان که سر همسر و کودک ایرانی‌اش را برید

مرد ۳۰ ساله ای که در یک جنایت فجیع گردن همسر و فرزندش را برید صبح روز گذشته در اعترافاتی هولناک به تشریح ماجرای قتل پرداخت و انگیزه خود از این اقدام را اعتیاد همسرش عنوان کرد.

به گزارش خراسان، متهم این پرونده جنایی که مقابل قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) قرار گرفته بود درباره جزئیات جنایت فجیع خود گفت: از یک سال قبل با همسرم مشکل داشتم. من بنا هستم و روزی ۸۰ هزار تومان درآمد دارم اما همسرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و پسر 2.5 ساله ام را نیز به مواد مخدر آلوده کرده بود.

2230035_946

خیلی سختی کشیدم تا او را ترک دادم اما همسرم که ۲۳ سال داشت به فروش مواد مخدر روی آورد طوری که تا نیمه های شب معتادان برای خرید مواد زنگ خانه ام را به صدا درمی آوردند. مدتی بود که در کوچه و خیابان مورد تمسخر مردم قرار گرفته بودم و به خاطر کارهای همسرم تحقیر می شدم.

تا این که دیدم این زندگی فایده ای ندارد ابتدا قرار شد برادران همسرم او را ترک بدهند و فرزندم را نیز به بهزیستی بسپارم اما آن ها هم این کار را نکردند گفتم بچه را به خانواده ای که فرزند ندارند بدهید ولی باز هم آن ها بی توجهی کردند. ظهر روز حادثه وقتی به منزل آمدم دیدم همسرم در خانه نیست. به منزل همسایگان رفتم و همسرم را به خانه بازگرداندم این بود که دوباره مشاجره ما آغاز شد به او گفتم بچه را به من بده تا او را به بهزیستی ببرم تا پسرم در این خانواده با مواد مخدر بزرگ نشود.

2230036_339

 

متهم این پرونده که مدعی است به صورت تفننی گاهی مواد مخدر صنعتی و سنتی مصرف می کند، ادامه داد: در این هنگام به سمت همسرم رفتم تا پسرم را از او بگیرم ولی او بچه را در آغوش خود فشرد که من او را نگیرم که ناگهان با «کاردکی» که دستم بود خواستم ضربه ای به او بزنم که همسرم فرزندم را سپر کرد و دیدم گلوی فرزندم را بریده ام. پس از آن همسرم را روی زمین انداختم و با شکستن شیشه نوشابه گلوی او را هم بریدم و ضربات دیگری هم بر نقاط مختلف بدنش وارد کردم. پس از آن هم با لباس های خون آلود از منزل بیرون  آمدم و به کلانتری شهرک شهیدرجایی رفتم و خودم را تسلیم قانون کردم.

2230037_749

وی در پاسخ به این سوال قاضی که آیا قبل از ارتکاب جنایت مواد مخدر نیز مصرف کرده بودی؟ گفت: از ۲۴ ساعت قبل هیچ گونه مواد مخدری مصرف نکردم و خوردن مشروب را هم حرام می دانم.

این را هم بخوان :  خنده بازار

این گزارش حاکی است: فرمانده انتظامی مشهد نیز درباره چگونگی وقوع این جنایت گفت: متهم که تبعه خارجی است از چند سال قبل با مقتول آشنا شده بود اما به خاطر مخالفت خانواده زن جوان با ازدواج آن ها، او دختر جوان را تشویق به فرار از منزل کرده و بدین ترتیب شرایط ازدواج آن ها فراهم شده بود.

2230038_745

سرهنگ حجت نیکمرام اضافه کرد: در پی بروز اختلافات خاصی در زندگی زوج جوان، وی فرزند 2.5 ساله و همسر ۲۳ ساله اش را به طرز فجیعی به قتل رسانده و خود را نیز تسلیم ماموران انتظامی کرده است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خراسان رضوی، رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: پوشش خبری ارتکاب این گونه جرایم نیاز به اطلاع رسانی علمی و کارشناسی شده ای دارد تا با تحلیل و پرهیز از شتاب در انعکاس خبر بتوانیم مهارت های اساسی در ازدواج و انتخاب همسر، همچنین مهارت حل مسئله در مواجهه با مشکلات مختلف را به مخاطبان حوادث که با کنجکاوی و هیجان خاصی این گونه مطالب را دنبال می کنند ارائه دهیم.

2230034_454 2230098_810

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *