اورژانس تهران:مردم از خانه بیرون نیایند

رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به وجود گرد و غبار در شهر تهران به شهروندان توصیه کرد در مجاورت هوای آزاد قرار نگیرد و تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

‘رضا دهقان پور’ عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسانی که مشکلات تنفسی و یا سابقه بیماری ریوی دارند حتما از حضور در فضای آزاد خودداری کنند.

وی اظهار کرد: اکسیژن هوا در شرایط گرد و غبار کاهش یافته و شهروندان باید از فعالیت جدی پرهیز کنند تا دچار مشکلات نشوند.

رییس مرکز اورژانس تهران از آماده باش نیروهای این مرکز خبر داد و افزود: نیروهای این مجموعه در آمادگی کامل قرار دارند تا خدمات لازم را به مصدومان احتمالی آلودگی هوا ارائه دهند.

این را هم بخوان :  حمله غاز برای محافظت از جوجه هاش

گرد و غبار در تهران 1 گرد و غبار در تهران 2 گرد و غبار در تهران 3 گرد و غبار در تهران 4 گرد و غبار در تهران 5 گرد و غبار در تهران 6 گرد و غبار در تهران 7 گرد و غبار در تهران 8 گرد و غبار در تهران 9 گرد و غبار در تهران 10 گرد و غبار در تهران 11 گرد و غبار در تهران 12 گرد و غبار در تهران 13 گرد و غبار در تهران 14 گرد و غبار در تهران 15 گرد و غبار در تهران 16 گرد و غبار در تهران 17 گرد و غبار در تهران 18 گرد و غبار در تهران

گرد و غبار در تهران

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *