ایرینا زیباست یا دوست دختر جدید رونالدو

ایرینا شایک بعد جدایی از رونالدو حرف و حدیث های بسیاری در مورد آنها منتشر شد اما نکته قابل توجهی که بسیاری از شبکه های اینترنتی به آن پرداختن عکسهای جدید منتشر شده رونالدو در کنار مجری معروف تلویزیون لوسیا ویالون می باشد . این تصاویر حاکی از شروع رابطه جدید رونالدو باویالون می دهد .

عدم حضور ایرینا در روز گرفتن جایزه توپ طلایی در کنار رونالدو ثابت می کند که آنها واقعا از یک دیگر جدا شده اند و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید رونالدو در کنار لوسیا ، خبرنگار معروف ، عکس گرفته و معلوم است که در پشت پرده با او رابطه جدیدی را آغاز کرده .

البته ایرینا شایک این کار رونالدو را بی پاسخ نگذاشت و رابطه خود را با بازیگر معروف هالیوودی که از قبل بوده فاش کرد.

اما نکته قابل توجه این است که برخی از شواهد نشان می دهد که شروع کننده ی این جدایی ایرینا بوده. ایرینا شایک قبلا با بازیگر معروف و سرشناس هالیوودی که برخی از فیلم های او هم در شبکه های ملی ایران به فارسی دوبله شده یعنی « دواین جانسون » ، معروف به راک جانسون ، زیاد دیده شده و حتی در صفحه شخصی اینستاگرام جانسون عکسهایی دو نفره با نامزد رونالدو یعنی ایرینا شایک مشاهده می شود .

این را هم بخوان :  دوستی با جنس مخالف

اقدام تلافی جویانه ایرینا شایک

در زیر عکسی از تصویر صفحه اینستاگرام جانسون را میتوانید مشاهده کنید که ثابت می کند این دو باهم از قبل رابطه هایی را داشته اند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *