بازداشت یکی از خوانندگان کشور

امیراحسان فدایی درباره مشکلات پیش آمده برای خود و ایرج خواجه امیری گفت: متأسفانه این خبر صحت دارد

 و بعد از پخش تراک «گنج قارون» در آلبوم «من و استاد» مشکلات متعددی برای من و آقای خواجه امیری به وجود آمده است به طوری که حتی دو روز را در بازداشت به سر بردم». این خواننده در پاسخ به این سوال که آیا تراک «گنج قارون» در آلبوم دارای مجوز نبوده که هم اکنون این مشکل برای شما پیش آمده نیز گفت: «صحبت اصلی ما نیز همین است. تمامی این ترک ها دارای مجوز بوده و متأسفانه مشکل این دوستان به این برمی گردد که چرا تیزر آلبوم در شبکه «من و تو» پخش شده است. این در حالی است که ما به هیچ وجه تیزر را در اختیار این شبکه قرار نداده ایم و آنان آن را از روی سایت یوتیوب برداشته اند».
او افزود: «صحبت من این است که چرا وزارت ارشاد چنین رفتارهایی را در قبال خوانندگان داخل کشور پیش گرفته است. بعد از خوانندگی تیتراژ چندین سریال و حضور در کنار بزرگان موسیقی انتظارم این است که حمایت بیشتری از ما شود. ضمن اینکه این رفتار در قبال ایرج خواجه امیری که خود از بزرگان موسیقی کشور است به هیچ وجه پذیرفته نیست

 

بازداشت یکی از خوانندگان کشور

دانلود آهنگ گنج قارون

فدایی در پایان گفت: «همانطور که می دانید صدای من بعد از ۱۰ شب از تیتراژ پایانی سریال «نون و ریحون» حذف شد. این در حالی است که این اتفاق در سریال «چمدان» نیز رخ داد و ترانه این سریال که توسط من و آقای خواجه امیری به طور مشترک خوانده شده بود بعد از پخش سه- چهار قسمت با حذف صدای آقای خواجه امیری تنها با صدای من ادامه یافت. با این حال مسوولان قول هایی داده اند تا مشکل ممنوع الکاری مان را برطرف کنند ولی تا امروز هنوز هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است». فدایی پیش از این در تیتراژ پایانی سریال های «نون و ریحون»، «چمدان»، «من نه منم»، «غیر محرمانه»، «بزرگمرد کوچک» خوانده است. او در آلبوم های «به یاد فردین»، «پرنده»، «منو حس کن» نیز تراک هایی را خوانده است. ضمن اینکه آخرین آلبوم وی بهمن سال قبل با نام «من و استاد» (گنج قارون) با همراهی صدای استاد ایرج خواجه امیری روانه بازار شد که شرکت تک نگار تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و استاد رادمنش نیز از همراهان تولید این اثر است. متاسفانه برای بازسازی آهنگ «گنج قارون» که با صدای امیراحسان فدایی و استاد ایرج خوانده شده، علی رغم اینکه این آهنگ بازسازی بوده وزارت ارشاد آن را مورد انتقاد قرار داده است. مشکلات ذکر شده، از قبیل انتقادات و توقیف مجوز جهت اجرای کنسرت باعث شد صدا و موسیقی فدایی در دو آلبوم اخیر به صورت گسترده به گوش دوستدارانش نرسد.

این را هم بخوان :  پرواز بالن بر فراز آسمان استرالیا

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *