بازیگران زن با سر تراشیده

ایراد ارشاد به سر تراشیده بازیگر زن

کارگردان فیلم شیفتگی گفت : یکی از مواردی که به این فیلم ایراد گرفتند و ماجرا هنوز ادامه دارد، بحث حجاب رویا تیموریان است. با بحثی که با یکی از دوستان داشتم گفتند عده‌ای از مراجع فتوا داده‌اند که اگر زن سرش تراشیده باشد مشکلی ندارد و تعدادی دیگر از مراجع و بزرگان دین نظر دیگری دارند.

زمانی عصمتی با اشاره به اینکه حذف پلان‌هایی که رویا تیموریان با سر تراشیده حضور دارد فیلم را کاملا بهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: من اگر بخواهم این پلان‌ها را از فیلم حذف کنم به کلیت فیلم لطمه جدی وارد خواهد شد. بحث من بر سر این است که ما قبل از این هم در سینمای ایران فیلم‌های این چنینی داشتیم و بازیگران با سر تراشیده در فیلم‌ها ظاهر شده بودند.

این را هم بخوان :  اتوموبیل اوباما

ee0b86d2e127f776eaaa97d77e078e41

داستان فیلم درباره شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می‌شود.

تصاویری از بازیگران زن با سر تراشیده در فیلم های سینمایی ایرانی

خاطره حاتمی

 

بهناز جعفری

اندیشه فولادوند

نیلوفر خوش خلق

زهرا داوودنژاد

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *