برنده عجیب یورو ویژن

ظاهر عجیب خواننده زن که برنده یورو ویژن شد !

خانم ” کونچیتا راست ” خواننده 25 ساله اطریشی برنده این دوره از مسابقات ” یورو ویژن ” بود که به خاطر ظاهر عجیب و خاصش به یک سوژه رسانه ای تبدیل شد.

مسابقات موسیقی ” یورو ویژن ” امسال با میزبانی کشور دانمارک که برنده سال گذشته این رقابتها بود شب گذشته به پایان رسید. این مسابقات با اجرای موسیقی های کشورهای مختلف اروپایی و حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف این قاره هر ساله اجرا میشود. 

 

146999_563

این دختر 25 ساله که موفق شد با کسب 290 امتیاز رتبه نخست را از آن خود کند با آرایش کامل و البته ریش و سبیل روی صحنه به اجرا پرداخت که این مسئله برای تماشاچیان و بینندگان تلویزیونی بسیار عجیب و جالب بود. او هنوز انگیزه خود از این کار را بیان نکرده است. رقابت اصلی این دوره از مسابقات بین نمایندگان اطریش ، سوئد و هلند بود که نهایتا نماینده کشور اطریش با کسب آراء به مقام نخست رسید. 25 شرکت کننده از کشورهای مختلف اروپا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

این را هم بخوان :  بازیگران بالیوود در هفته مد لندن 2014

147000_574 147001_104

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *