برهنه شدن دختر جوان در ملا عام

برهنه شدن دختر جوان در خیابان برای فرار از تعرض جنسی

یک جوان چینی سوار بر موتور سیکلت، دختری را تعقیب می کرد؛ البته به نظر می رسد که بی احتیاطی این پسر باعث شد که دختر متوجه شود از سوی او مورد تعقیب قرار گرفته است. از این رو برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آزار جنسی، مقابل دیدگان شمار زیادی از مردم برهنه شد. به گزارش خبرگزاری رینووستی، این حادثه در نزدیکی یکی از میدان های شهر دونگوان در جنوب چین روی داد.

hk2333

 

 در این منطقه یک جشن موسیقی برپا بود و شمار زیادی از مردم حضور داشتند. جوانی سوار بر موتور سیلکت خود، دختر جوانی را تعقیب کرد. دختر که متوجه این مساله شده بود، ناگهان از یکی از سن‌های جشن بالا رفت، به

جوان تعقیب کننده نگاه کرد و او را فریاد زنان خطاب قرار داد و گفت: «از من چه می‌خواهی؟» پس از آن لباس خود را از تن در آورد و برهنه شد. این رفتار دختر، جوان را شوکه کرد، مساله‌ای که باعث شد راهی جز فرار نداشته باشد.

این را هم بخوان :  پز دادن یک ورزشکار ثروتمند!

پلیس به محل این حادثه عجیب فراخوانده شد اما نیروهای پلیس پس از شنیدن ماجرا، دختر را دستگیر نکردند، با وجود این که برپایه قانون چین، چنین رفتاری مستلزم پرداخت جریمه مالی است. از سویی دختر چینی گفت که

تصمیم برای برهنه شدن را از پیش برنامه‌ریزی نکرده بود بلکه به صورت ناگهانی و برای حمایت از خود در مقابل آزار و اذیت، دست به چنین کاری زده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *