بلندترین بانجی جامپینگ دنیا

اوج هیجان در بلندترین بانجی جامپینگ دنیا

شاید بانجی جامپینگ یکی از بهترین راه های افزایش ناگهانی آدرنالین خون باشد. این ورزش عجیب در اصل از شهر وانوتا واقع در نیوزلند آغاز شد. در میان برخی از اقوام کهن این ناحیه رسم بوده که مردان جوان برای اثبات شجاعت خود، مچ پای خود را می بستند و از بالای برجی چوبی به پایین می پریدند. در دنیای مدرن امروزی این فعالیت تنها جنبه ای تفریحی دارد و به ورزشی همه گیر تبدیل شده که در هر نقطه ای از جهان قابل انجام است ولی معمولا مکان هایی انتخاب می شوند که منظره ای زیبا هم داشته باشند تا بر هیجان آن بیافزاید. بخاطر داشته باشید که این ورزش برای کسانی که فشار خون بالا یا بیماری های قلبی دارند اکیدا ممنوع و خطرناک است.

این برج مسیری ۲۳۳ متری برای علاقه مندان به این ورزش فراهم کرده که حدود ۶ ثانیه طول می کشد و در کتاب گینسین به عنوان مرتفع ترین و بلندترین مکان برای این پرش ثبت شده است. برای این پرش هیجان انگیز و البته  خطرناک ، کابل های ویژه ای طراحی و تعبیه شده است زیرا شخصی که قرار است این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخوردی نداشته باشد و قبل از اینکه به آرامی بر روی یک کیسه ی هوا فرود بیاید چند بار در هوا بالا و پایین خواهد رفت.  ارتفاعی که قرار است شخص خود را از بالای آن پرت کند، طبقه ۷۵ یک آسمان خراش میباشد و هیجانش در این است که با سرعتی غیر قابل باور و فریادهای طولانی و بلند یک به یک طبقه های این آسمان خراش رو به پایین پشت سر گذاشته می شود و به طبقه همکف می رسد. این برج منظره ای دیدنی از ماکائو دارد و از بالای سکوی پرش واقع شده در بالای برج ماکائو، ساختمان های دیگر بسیار ریز و کوچک دیده می شوند. انجام این کار در تاریکی شب باعث وحشت و هیجان بیشتری میشود.هزینه ی این پرش ۳۱۹ دلار می شود که تی شرت مخصوص، گواهی نامه و یک کارت عضویت هم به شما تعلق خواهد گرفت.

این را هم بخوان :  تصاویر شگفت انگیز از هتلهای استثنایی

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *