بنیامین و همسرش

بنیامین و همسرش

بنیامین و همسرش
بنیامین و همسرش

عامل اصلی تصادف مرگبار همسر بنیامین بهادری با پای خود نزد پلیس رفت و تسلیم شد.این پسر جوان می‌گوید از ترس صحنه تصادف را ترک کرده و وقتی فهمیده‌ همسر یک خواننده پاپ در این سانحه کشته شده، عذاب وجدان زیادی داشت.

ساعت ۴ عصر جمعه ۲۹ آذرماه سال‌جاری وقتی بنیامین بهادری با همسر جوان و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز دوو از بزرگراه شهید باکری می‌گذشتند حادثه‌ای شوم رخ داد.

نسیم حشمتی پشت فرمان بود که ناگهان یک پژو ۲۰۶ نوک مدادی با سرعت زیادی از راه رسید و پس از برخورد با ماتیز آن را به سمت راست منحرف کرد و این خودرو در فضای سبز سمت راست حاشیه بزرگراه واژگون شد.

همزمان با فرار راننده پژو ۲۰۶ از صحنه تصادف وقتی رهگذران به کمک سرنشینان ماتیز دوو رفتند دیدند خواننده پاپ و دختر دو ساله‌اش هیچ صدمه‌ای ندیده‌اند اما زن جوان پشت فرمان بی‌هوش افتاده است.

 

با انتقال نسیم حشمتی به بیمارستان پیامبران، چند شاهد حادثه که موفق به یادداشت شماره پلاک پژو ۲۰۶ شده بودند آن را در اختیار پلیس راهور تهران قرار دادند تا راننده فراری تحت تعقیب قرار گیرد.

هنوز دو ساعت نگذشته بود که همسر بنیامین تسلیم مرگ شد و با حساس‌تر شدن ماجرای این تصادف تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۲ کن با در اختیار داشتن شماره پلاک راننده فراری به تجسس‌های ویژه‌ای دست زدند.

این را هم بخوان :  استودیو شادمهر عقیلی در منزلش

خیلی زود مشخصات صاحب خودروی فراری در اختیار تیم تجسس قرار گرفت و آنان در تماس با وی شنیدند در روز حادثه پسر جوان خانواده پشت فرمان بوده است، وقتی پدر راننده فراری در جریان مرگ همسر بنیامین قرار گرفت به همراه پسرش به کلانتری ۱۴۲ کن رفت و وی را تسلیم قانون کرد.

پسر جوان به افسر پرونده گفت: سرعت زیادی داشتم و نتوانستم خودرو را کنترل کنم وقتی به ماتیز برخورد کردم و دیدم واژگون شده است خیلی ترسیدم، رهگذران با خشم به من نگاه کردند، احساسم این بود اگر توقف کنم شاید کتک در انتظارم باشد به‌خاطر همین پا به فرار گذاشتم و اصلاً تصور نمی‌کردم کسی در این حادثه کشته شده باشد.

وی افزود: وقتی شنیدم یک زن که همسر بنیامین بوده کشته شده است عذاب وجدان پیدا کردم و باز جرأت تسلیم شدن نداشتم تا این‌که پدرم گفت پلیس سراغم را گرفته و خواست با هم به کلانتری بیاییم.

با دستور بازپرس دادسرای صادقیه، راننده جوان پژو روانه زندان شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.این گزارش حاکی‌است، سرگرد احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور تهران عنوان داشته بررسی‌ها نشان داده پژو ۲۰۶ به‌دلیل عدم توجه به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهور مقصر حادثه است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *