تبریک جنجالی هانیه توسلی

تبریک جنجالی هانیه توسلی به مناسب روز پدر

تبریک روز پدر هانیه توسلی در اینستاگرام که با انتشار عکس میرحسین موسوی همراه بود باعث شد تعدادی از سایت های خبری به این تبریک واکنش نشان دهند. آنها با تیتر “تبلیغ سران فتنه در روز پدر توسط خانم بازیگر” نسبت به این حرکت هانیه توسلی انتقاد کردند

 

97308527624026730212

سایت جام نیوز نوشت:

همزمان با تحرکات رسانه های جریان های نفاق برای تطهیر آمران و مسببان اصلی بی قانونی های ناخوشایند سال 88 و با هدف انحراف افکار عمومی در خصوص ناراستی مطالبات کف خیابانی در آشوب های ایام فتنه ، صفحه منسوب به بازیگر زن سینما نیز بصورت علنی همسو با این جریان نفاق فعالیت می کند.

این را هم بخوان :  سفر روحانی به گلستان

صفحه منسوب به هانیه توسلی که مدتهاست بصورت رسمی در شبکه اجتماعی تحت کنترل سازمانهای جاسوسی امریکا “اینستاگرام” بصورتی غیرمتعهدانه فعالیت می کند ، با انتشار تصویری از یکی از مسببین و امرین اصلی آشوبهای هرج و مرج طلبانه سال 88 به تبلیغ برای این فرد پرداخته است .

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. باسلام : همه كه خانم الهام چرخنده نيستند .از هركس به اندازه شعورش توقع داشته باشيد. خوب اينم يكي از همون خود فروختگان هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *