تجاوز به خواهر زن

تجاوز به خواهر زن

تجاوز به خواهر زن متاهل 

مردادماه سال جاری پرونده قتل زنی 28 ساله در بهارستان به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.بررسی های اولیه نشان می داد، عامل جنایت قربانی خود را خفه کرده است.با بازجویی های صورت گرفته از شوهر مقتول و رفع اتهام از وی، تحقیقات پلیسی از همسایگان آغاز شد.

اظهارات همسایگان و شواهد موجود، نشان می داد که فرد میانسال ناشناسی صبح همان روز به منزل مقتول مراجعه کرده و صدای درگیری نیز از منزل وی به گوش می رسید اما همسایگان این سر و صدا را مبنی بر دعوای زن و شوهری گذاشته و توجهی نکرده بودند.

بررسی های دقیق‌تر از منزل مقتول نشان داد که صدای زنگ در خراب بوده و امکان زنگ زدن از بیرون وجود نداشته است اما آیفون از داخل منزل کار می کرده است، لذا قاتل باید فردی آشنا می بوده که یا کلید داشته یا تلفنی از مقتول خواسته که در را باز کند و وارد ساختمان شده است، به همین دلیل ذهن ماموران آگاهی به سمت آشنایان و اقوام مقتول معطوف شد.

با وجود چنین شواهدی و پس از بررسی‌های تخصصی، پلیس به فردی به نام “ابراهیم- الف” مظنون شد و با زیر نظر گرفتن محل اختفای متهم طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی بهارستان منتقل کرد.

متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. متهم در اعترافات خود گفت که صبح روز حادثه ساعت ۱۰ صبح به در منزل مقتول مراجعه کرده و پس از تماس با وی و باز شدن در، وارد منزل شده و به وی حمله کرده است، پس از خفه کردن مقتول جسد او را به یکی از اتاق‌ها منتقل کرده و برای گمراه کردن پلیس، منزل را به‌هم ریخته است.وی درباره انگیزه اش گفت: قصد آزار و اذیت مقتول را داشتم اما او در برابرم مقاومت کرد به همین خاطر مجبور به قتل او شدم.

با تکمیل تحقیقات جنایی، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح امروز مرد جوان به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

این را هم بخوان :  دلنوشته های الناز شاکردوست در مورد حادثه دردناک أسید پاشى

در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص متهم شدند.در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: روز حادثه تسلیم وسوسه شیطان شدم. وقتی وارد خانه شدم، مقتول روزه بود اما برای من هندوانه آورد. در یک لحظه به طرفش حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. مقتول تهدید می کرد موضوع را به همسرش می گوید. به همین خاطر خفه اش کردم.

وی افزود: بعد از قتل برای اینکه صحنه را بهم بزنم، با چاقو به او چند ضربه زده و وسایل خانه را بهم ریختم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شدند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *