تجاوز به دختر جوان در جوی آب

تجاوز به دختر جوان در جوی آب

تجاوز به دختر جوان در جوی آب، مرد افغان که تنها 20 سال بیشتر نداشت چندی پیش به جرم تجاوز به یک دختر جوان در جوی آب دستگیر شد. اکنون پس از برگزاری جلسه دادگاه، حکم اعدام برای این جوان شیطان صفت صادر شده است. 

آذر ماه سال جاری بود که مردی میانسال برای گزارش حادثه به کلانتری 102 تهرانپارس مراجعه کرد. وی گفت: شب گذشته دختر جوانم در حالی که در راه بازگشت به منزل بود، از سوی مردی افغان مورد حمله قرار گرفت. دخترم در حالی که به شدت مجروح شده بود، زبانش بند آمده بود و توان حرف زدن نداشت. اما وقتی که آرام گرفت و حالش بهتر شد ادعا کرد که از جانب مردی افغان مورد تعرض قرار گرفته است. 

تجاوز به دختر جوان در جوی آب

در ادامه دختر جوان برای بازجویی و تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی مراجعه می کند و درباره آنچه که سرش آمده بود گفت: آن شب در حالی که در مسیر بازگشت به منزل بودم، در حاشیه اتوبان باقری ناگهان مردی به سویم حمله کرد و به زور من را به داخل جوی آب انداخت. در حالی که به شدت ترسیده بودم و از مرد شیطان صفت التماس می کردم که من را رها کند، او به حرف هایم اعتنایی نکرد و پس از کتک زدنم، من را مورد تجاوز قرار داد. 

اعدام فرد متجاوز ه دختر جوان در جوی آب

این را هم بخوان :  اسیدپاشی به زنان بدحجاب در اصفهان

با اعلام شکایت از سوی دختر جوان و پدرش، تحقیقات پلیس در مورد پرونده آغاز شد و پس از گذشت دو هفته و با تلاش بی وقفه ماموران اداره آگاهی، مرد متجاوز شناسایی و دستگیر شد. وی که در بازجویی های اولیه منکر همه چیز شده بود، پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی و ادعای های دختر جوان، به جرمش اعتراف کرد و  گفت: وقتی دختر جوان را دیدم، از خود بی‌خود شدم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد و دستگیر شوم. با پایان بازجویی‌ها این جوان روز گذشته مورد محاکمه قرار گرفت هرچند تعرض را قبول نکرد و مدعی شد فقط سرقت کرده اما در پایان جلسه به دست‌وپای دختر نوجوان و پدر و مادرش افتاد و طلب بخشش کرد.
 بااین‌حال دختر جوان گفت:در این مدت به‌شدت آسیب دیدم و مرتب به دکتر می‌روم اما خوب نشدم و متهم را نمی‌بخشم…

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *