تنبیه عمومی تمامی دانش‌آموزان یک کلاس

تنبیه عمومی تمامی دانش‌آموزان یک کلاس توسط مدیر دبستانی در بندرعباس

مدیر یک دبستان در بندرعباس تمام دانش‌آموزان کلاس پنجم دبستانش را به با یک لوله‌ی پلاستیکی مورد تنبیه بدنی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دولتی “ایرنا”، این اتفاق روز سه‌شنبه (۱۵ مهر-۷ اکتبر) در شیفت بعدازظهر دبستان “مشیر دوانی” رخ داد و والدین تعدادی از دانش‌آموزان مضروب، ظهر روز چهارشنبه برای پیگیری ماجرا به مدرسه مراجعه کردند.

مادر یکی از این دانش‌آموزان که به “ایرنا” گفته که پسرش دیروز در حالی که اثر ضربه لوله پولیکا بر سر و برخی دیگر از نقاط بدنش مشاهده می‌شد به خانه برگشته است.

وی به نقل از فرزندش، ماجرا را این‌گونه شرح داده است: «دانش‌آموزان معلم نداشتند و بر اساس سن و سال خود سر و صدا کردند و مدیر نیز وارد کلاس شده و چون دانش‌آموزان حاضر نشده‌اند فرد خاصی را به عنوان عامل شلوغی معرفی کنند، همه به صورت گروهی مورد تنبیه بدنی قرار گرفته‌اند.»

مادر ‘فرحان سنگریان ‘ یکی دیگر از دانش‌آموزان نیز با تایید این ماجرا، به همین خبرگزاری گفته که انگشت شست فرزندش به شدت آسیب دیده است.

شهناز شیرماهی به نقل از فرزندش اضافه کرده که «تعدادی از دانش‌آموزان چون دست خود را جلو نیاوردند ضربه به سر و صورت‌شان خورده است‌».

این را هم بخوان :  علی دایی برکنار شد

به گفته‌ی او، والدین تعدادی از دانش‌آموزان نیز در مدرسه حاضر شدند و پس از آن‌که مدیر دبستان از عمل خود دفاع کرده و آن را لازمه‌ی کنترل و مدیریت مدرسه دانسته، آن‌ها برای پیگیری این “اتفاق تلخ” راهی اداره آموزش و پرورش شده‌اند.

در همین حال، این مدیر که نامش غلام‌عباس عبدلی است با نشان دادن یک لوله لاستیکی حدود ۵۰ سانتیمتری به خبرنگار “ایرنا” گفته که از این وسیله برای تنبیه دانش‌آموزان استفاده کرده است.

او با بیان این‌که «بر اساس قانون نظام، تشویق برای یک نفر و تنبیه برای همه است» خاطرنشان کرده که «اگر باز هم دانش‌آموزان مرتکب خلاف شوند، به آنها رحم نمی‌کند و شخصا آنان را تنبیه بدنی می‌کند».

عبدلی اضافه کرده که «تمام دانش‌آموزان را کتک زده تا هیچ‌یک از والدین گله نکنند که چرا یک کودک کتک خورده و دیگری کتک نخورده است».

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *