توزیع برنج‌ شاهی با نشان اسرائیل

فروش برنج در کیسه‌هایی با نشان پرچم اسرائیل در بازار ایران واکنش‌های زیادی به راه انداخته

و نمایندگان مجلس می‌گویند فروش این نوع برنج در کشور جرم محسوب شده و با جدیت پیگیر این مسئله خواهند بود.

عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگار خانه ملت گفت: «باید صحت و سقم این موضوع پیگیری و با افرادی که اقدام به این جرم کرده اند برخورد شود.»

 

گفته می‌شود این برنج‌ها تایلندی هستند و بسته‌بندی‌هایی با نام شاهی و با نشان پرچم اسرائیل وارد ایران شده و در استان‌های مختلف کشور توزیع شده‌اند و بعضی از سایتها نیز اقدام به فروش اینترنتی کرده‌اند.

به گزارش خانه ملت، منبع و شرکت وارد کننده این نوع برنج‌ها مشخص نیست اما بر روی کیسه‌ها نام کشور امارات و شهر دبی دیده می‌شود.

این را هم بخوان :  خداحافظی علی کریمی از فوتبال

یک سایت متعلق به استان چهارمحال و بختیاری، خبری درباره برنج‌هایی با نام شاهی منتشر کرده که در شهر جونقان توزیع شده است.

این سایت نوشته: «چند روزی است که در شهر جونقان کیسه های برنجی با نام برنج”شاهی” توزیع می شود که داری آرم یک شرکت دبی بر روی آنها درج شده است با توجه به اینکه این برنج تایلندی می باشد. تنها برخی از کارخانه‌های شالیکوبی نام کارخانه خود را به عنوان تولید‌ کننده برنج ایرانی به ثبت رسانده‌اند که این نام روی کیسه‌های این کارخانه‌ها ثبت شده و می‌توان به برنج “سارویه” ، “بجارکتم” ، “استر‌آباد گلستان”، ” بالاخان” ،”بهدانه”، ” سیلاخور” ، “دنگلان” و “کالن” اشاره کرد.»

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *