تیراندازی جنون آمیز سارقان مسلح

در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به مأمورین ناجا ۵ نفر مجروح و ۵ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن ۳ نفر از مأموران ناجا در این شهرها، ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته (۶/۱۰/۹۳) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که ۴ سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن۳ نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.

پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می شوند.

در این اقدام جنون آمیز، سارقین با بستن رگبار به سمت مامورین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

این را هم بخوان :  ضرب و شتم طلبه ای در قم

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای ” در ” گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای ” در ” کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *