جنجال شعر عاشقانه یک زن برای فرزاد حسنی

زهرا عاملی از چند روز پیش با انتشار یک شعر برای فرزاد حسنی، که بنا بر ادعای برخی سایت ها عاشقانه بوده است، با حواشی جدیدی روبرو شد.

وی در واکنش به این حواشی نوشت:

 

واقعا متاسفم… هیچی نمی تونم بگم جز کشیدن یه آه از ته دل… خدایی وجود داره… مطمئنم که ناظره و بسیار عادل من ترانه ی عاشقانه برای کسی نگفتم صرفا یه ترانه ی ساده بود که به دلیل لطفی که آقای حسنی به شعر بنده داشتن و برای تشکر از تمام چیزایی که در نوجوونی ازشون یاد گرفتم بهشون تقدیم کردم اونم به خواست خودشون… فکر نمی کردم مردم ما راحت به یک خانوم متاهل اینجوری حمله کنن و تهمت بزنن دیگه هیچ توضیحی نمی دم و اگه سایت ها ی زرد این تیتر و برندارن و عذرخواهی نکنن از همشون شکایت قانونی می کنم وای خدا کاش می شد برم توو غار زندگی کنم واقعا تحمل این حد از بد بودن رو ندارم.

در ادامه وی در پست جدیدتری با انتشار عکسی از خود در کنار همسرش، آورد:

این را هم بخوان :  نامزدی شارلیز ترون

پست قبلی رو پاک کردم چون دلم نیومد آبروی کسی رو ببرم.. اما شما شرمنده م کردید فقط در عرض یک ساعت چنان دلم و محکم کردید به این زندگی که خدا می دونه امیدوارم خدا دل تک تکتون و شاد کنه مرسی که نذاشتید احساس تنهایی کنم اینم یه عکس عاشقانه با همسر جان که ازش ممنونم برای صبرش و حمایتش…. همسر زهرا بودن براش فقط دردسره اما مصطفی همیشه عشق و بهم یاد میده…. با تمام وجودم عاشقتونم هیچوقت امروز و یادم نمیره

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *