جنجال ورود زن با حجاب به استخر

جنجال ورود زن محجبه به استخر

ورود یک زن محجبه مسلمان با حجاب اسلامی به استخری عمومی در اسپانیا جنجال گسترده ای در رسانه های این کشور ایجاد کرد و سبب شد شهرداری شهر ” ویتوریا” در شمال اسپانیا ورود با لباس و بدون مایو به استخر را ممنوع اعلام کند.

به گزارش سی ان ان پس از ورود یک زن مسلمان با لباس به استخری در شهر ویتوریا ، عده ای از حاضران در محل به این اقدام اعتراض کردند و خواستار خروج این زن مسلمان از استخر شدند.

 

با بالا گرفتن این موضوع مخالفان این اقدام به شهرداری شهر شکایت بردند و در نهایت شهرداری ویتوریا با صدور بخشنامه ای ورود بدون مایو به استخرهای عمومی شهر را ممنوع اعلام کرد.

این اقدام در برخی دیگر از شهرهای اسپانیا نیز تکرار شد و شهرداری آنها با صدور بخشنامه هایی تنها لباس مجاز برای ورود زنان و مردان به استخر را “مایو” اعلام کرده است.

این را هم بخوان :  مرد زن بازی که جانش را از دست داد

رسانه های اسپانیا درباره این موضوع نظرات مختلفی ابراز کرده اند . گروهی از رسانه ها این بخشنامه شهرداری ها در اسپانیا را ناشی از دیدگاه ” دین ستیزانه ” دانسته اند ولی گروهی دیگر از رسانه ها در دفاع از این اقدام گفته اند همان گونه که در کشورهای اسلامی ورود به اماکن مقدسه از جمله مساجد با آداب مخصوص خود از جمله در آوردن کفش همراه است، در اسپانیا نیز ورود به استخرهای عمومی آداب مخصوص خود را دارد ، که پوشیدن مایو از جمله آنها است.

358244_172

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *