جنیفر لوپز در انجمن همجنس بازان

انجمن همجنس بازان به جنیفر لوپز جایزه داد

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو (به انگلیسی: J. Lo) (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

 

jenifre-lopez

جنیفر لوپز این روزها خبرساز شده است. این خواننده ۴۴ساله که مشغول ضبط آلبوم جدید و متفاوتش می باشد, معتقد است که این البومش خیلی زیبا و متفاوت است. او در این البوم باکریس براون همکاری کرده است.
کریس بخاطر اعتیاد به مواد مخدر در مرکز بازپروری بوده و جنیفر لوپز طی پیامی از او حمایت کرده و بخاطر زحماتش در البوم جنیفر از او تشکر کرده است

این را هم بخوان :  پیدا کردن عشق گمشده بعد از 30 سال

همچنین امسال جنیفر لوپز جایزه ویژه ای را از انجمن همجنس بازان دریافت خواهد کرد. این جایزه به افراد سرشناسی اهدا می شود که از موقعیت و توانایی هایی که دارند در حمایت از قانونی کردن ازدواج همجنس بازان استفاده می کنند و امسال این جایزه به جنیفر اهدا خواهد شد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *