اکبر عبدی

حرف های ناگفته اکبر عبدی

خبرگزاری مهر – بازیگر فیلم‌های «اخراجی‌ها» اظهار داشت: با برخی افراد که صحبت می‌کنم به من می‌گویند مسعود ده نمکی از پشت‌بام دانشجو به پایین پرت کرده است اما وقتی از آن‌ها می‌پرسم شما با چشم خودتان این اتفاق را دیده‌اید پاسخ‌شان این است که در سایت‌ها این حرف‌ها را نوشته‌اند و خودشان این اتفاق را ندیده‌اند و در واقعیت داشتنش تردید می‌کنند ولی باز هم آن را به زبان می‌آورند.

این هنرمند با سابقه عرصه بازیگری ادامه داد: در اینترنت عکس دخترم را در کنار عکس جوانی گذاشته‌اند و زیر آن نوشته‌اند «دختر اکبر عبدی به همراه دامادش». از طرف دیگر چند نفر در فیس‌بوک به جای من صفحه باز کرده‌اند و با مردم صحبت می‌کنند و مردم هم فکر می‌کنند که با اکبر عبدی صحبت می‌کنند.

المیرا عبدی ﺩﺧﺘﺮ ﺍﮐﺒﺮ ﻋﺒﺪﯼ

 

عبدی با اشاره به شایعه‌‌ای که چند سال قبل مبنی بر وخیم بودن حال این هنرمند در فضای اینترنتی منتشر شد، یادآور شد: در آن زمان از طریق اینترنت و در روز 4 اردیبهشت‌ماه گفته بودند که این روز، روز تولد من است و علاقه‌مندان روز تولدم را تبریک بگویند و از طرف دیگر برای زنده ماندنم هم دعا کنند چون حالم خیلی وخیم است. اول اینکه روز تولد من 4 اردیبهشت‌ماه نیست و دوم اینکه در آن زمان شانس آوردم مادرم کنارم بود وگرنه با شنیدن این خبر معلوم نبود چه اتفاقی برایش می‌افتاد.

بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «مادر»، «دزد عروسک‌ها» و «اجاره نشین‌ها» افزود: 48 ساعت زندگی من به خاطر این شایعه مختل شده بود و از شهرستان اقوام و آشنایان به تهران آمده بودند تا ببینند وضعیت جسمی من چطور است. این شایعه همه را نگران کرده بود و من نمی‌دانم چرا برخی افراد حاضر هستند با دروغ گفتن و شایعه‌پراکنی زندگی هنرمندان را مختل کنند.

این را هم بخوان :  دانلود فیلم سینمایی آقای شانس

اکبر عبدی

وی در پایان سخنان خود باز هم بر خواسته خود از مردم که راستگو بودن است حتی اگر این راستگویی به ضررشان تمام شود، تأکید کرد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *