حرکت جالب دختر شایسته

احترام جهانی برای دختر شایسته

روز شنبه Sierra Sandison بعنوان دختر شایسته ی ایالت Idaho امریکا برگزیده شد.این دختر زیبای ۲۰ ساله، بتندی در رسانه ها معروف شد ولی نه تنها بخاطر ظاهر زیبایش…

به نوشته ی روزنامه ی هلندی زبان Nieuwsblad چاپ بلژیک، در مراسم گزینش دختر شایسته، سیرا که بیماری دیابت نوع ۱ دارد پمپ انسولینش را به مایوی خود وصل کرده بود.

وی هدف خود را از این کار شکستن تابوی پیرامون بیماری دیابت اعلام کرده و گفته است که دیگر نمی خواهد پمپ انسولینش را پنهان کند.

 

این دختر زیبا تاکنون چندین بار در مراسم گوناگون گزینش دختر شایسته شرکت کرده است. وی بخاطر رژیم غذایی خوب، ورزش زیاد و تزریق انسولین تاکنون توانسته بدون پمپ در این مراسم شرکت کند ولی به گفته ی او، وی در طی این مراسم هیچگاه احساس امنیت نداشته است.

سیرا در اینستاگرام خود این گونه نوشت: پیام من به همه این است، ما همگی چیزی داریم که مطابق با ایده آلهای زیبایی نیست که رسانه ها تحمیل می کنند ولی این موضوع از زیبایی ما نمی کاهد.

این را هم بخوان :  نظر آمریکاییها راجع‌ به توافق با ایران

پس از انتشار عکسهای سیرا با پمپ انسولینش بسیاری از بیماران دیابتی، عکسهای خود را با پمپ انسولین بهمراه هشتگ #showmeyourpump منتشر کرده اند.

گفتنی است سیرا تنها دختر شایسته ای نیست که در طی مراسم گزینش دختر شایسته با پمپ انسولین حاضر شد. در سال ۱۹۹۹ نیز Nicole Johnson در مراسم دختر شایسته ی امریکا با پمپ انسولین خود حضور یافت و توانست برنده شود.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *