حرکت زیبای بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری آرزوی «شکیلا» را برآورده کرد

بهنوش بختیاری آرزوی دختری بی سرپرست به نام شکیلا را برآورده کرد.

برنامه جشن رمضان هر ساله در ماه مبارک رمضان بعد از افظار از شبکه ۵ سیما به روی آنتن می رود. این جشن بزرگ و معنوی به مدت ۱۸ سال است که با همت شبکه پنج سیما و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این جشن کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست می باشد که هر ساله با همت خیران و مردم سراسر کشور کمک های قابل توجهی به نیازمندان می شود. در برنامه امسال جشن رمضان که با اجرای سید کاظم احمدزاده و هومن حاجی عبداللهی در سوهانک تهران برگزار می شود کار جدیدی آغاز شده است.

در محل برگزاری این جشن، صفحه ای به شکل قلب طراحی شده است که روی آن نامه های بچه های بی سرپرست قرار گرفته است که درون هر نامه کودکی آرزوی خود را نوشته است. هر شب که مهمانی در برنامه جشن رمضان حاضر می شود یکی از این نامه را برداشته و قول می دهد که آن آرزو را برآورده کند. این آرزو ها از داشتن یک عروسک شروع می شود و تا داشتن یک خانه به اتمام می رسد.

این را هم بخوان :  اتاق عمل مهران مدیری

دو شب گذشته بهنوش بختیاری مهمان این برنامه بود که پاکتی را از میان پاکت های موجود انتخاب کرد و گفت حتما آن آرزو را برآورده خواهد کرد. بهنوش بختیاری امروز با انتشار عکسی از این کار خدا پسندانه ی خود در اینستاگرام نوشت:

“امروز یک روز خوب و زیبا بود شکیلای عزیزم به آرزوش رسید امشب راس ساعت ۲۱:۴۰ در شبکه تهران شبکه ۵ منتظر شماهستم باهم به تماشای آرزوی شکیلا بنشینیم.”

به نظر می رسد کار خوبی توسط جشن رمضان امسال شروع شده است که امید می رود در طول سال نیز ادامه یابد. علاقه مندان برای کمک به ایتام می توانند با تلفن همراه خود کد دستوری #۸۸۷۷* را شماره گیری کنند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *