حرکت غیر اخلاقی با زنان

حرکت غیر اخلاقی با زنان

مردی که انحراف اخلاقی داشت در مترو پای زنان را از زیر صندلی لمس میکرد تا اینکه یکی از مسافران پس از مشاهده عمل انحراف جنسی و اخلاقی ,از ایشان عکس تهیه می کند و در اختیار پلیس قرار میدهد

مسافرین مترو پکن موفق شدند از مردی که به طرز عجیبی به آزار و اذیت زنان می پرداخت تهیه کنند. این مرد که بدون شک یک بیمار منحرف جنسی است درحالیکه صورت خود را با ماسک می پوشاند به سختی خود را زیر صندلی های مترو پنهان کرده و سپس به آرامی پای زنان مسافری که روی صندلی های مترو نشسته اند را لمس میکرد.
 

یکی از مسافرین مترو که متوجه حضور وی شده بود توانست تصاویر این مرد منحرف را شکار کرده و در اختیار پلیس قرار دهد. وی در این رابطه میگوید : این مرد زمانیکه متوجه شد من او را دیده ام سعی کرد خود را بیشتر زیر صندلی پنهان کند و برای مدتی بی حرکت ماند اما در کمال تعجب دوباره کار خود را آغاز کرد. نکته عجیب اینجاست که هیچکدام از زنان مسافر متوجه حضور او و یا آزار و اذیتهای وی نشدند و عکس العملی نشان ندادند.! ویا می شدند و عکس العمل نشان نمیدادند!

حرکت غیر اخلاقی با زنان

این را هم بخوان :  تجاوز به 41 زن در تهران

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *