حواشی بازی پرسپولیس – استقلال خوزستان

تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید تا ضمن به دست آوردن دومین پیروزی با سرمربی جدید خود یک پله صعود کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس پایان رسید.
از حواشی این دیدار اینکه پس از گذشته سه دقیقه از بازی علی کریمی به همراه کارلوس کی روش در ورزشگاه حضور پیدا کردند که هواداران پرسپولیس تماشای بازی را رها کرده و به شدت کریمی را مورد تشویق قرار دادند.
علی کریمی بارها با تعظیم در مقابل هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت و از آنان قدردانی کرد؛ حضور کریمی به همراه کی روش آنقدر برای هواداران پرسپولیس جذاب بود که آنها فراموش کردند سرمربی تیم ملی را تشویق کنند. 
همچنین در دقایق پایانی بازی زمانی که داور مسابقه به کولی بالی بازیکن استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد او به شدت به این موضوع اعتراض کرده و حتی قصد حمله به داور را داشت که بازیکنان استقلال خوزستان او را از ان کار منصرف کردند با این حال داور به او کارت قرمز را نشان نداد.
هواداران پرسپولیس هم که در پایان دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان نسبت به انتخاب حمید درخشان با شعار علیه او به انتقاد پرداخته بودند در پایان این مسابقه او را با شعار «حمیدخان درخشان» تشویق کردند.
این را هم بخوان :  شادی عجیب ته وز بعد از گل

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *