خبرنگار و زیر دامن بازیگر

وقتی یک خبرنگار، زیر دامن بازیگر زن می‌رود

 

هنگام حضور هنرمندان و صداپیشگان “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲ ” روی فرش قرمز جشنواره کن اتفاقی عجیب رخ داد که باعث شوکه‌شدن همه شد.

 
 به گزارش دیلی‌میل، گویی سریال ترفندهای عجیب وغریب ویتالی سدیوک در مراسم فرش قرمز ادامه دارد و هر تجمعی از ستاره‌های مشهور از دست او در امان نیست.
 
 
این ژورنالیست اوکراینی هنگامی که کیت بلانشت به همراه آمریکا فررا و دیگر هنرمندان انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲ ” روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شدند از پشت سرشان روی زمین دراز کشید و سر خود را به زیر دامن سفید و بلند فررا برد. تصاویر این اتفاق عجیب را ببینید.
 
این شوخی عجیب ویتالی یاعث شد که خیلی سریع محافظان و مسئولان امنیتی جشنواره او را دستگیر کنند. جالب آنکه وی کماکان به پای فررا چسبیده بود و از وی جدا نمی‌شد. در این لحظات کیت بلانشت که با بهت و حیرت نظاره‌گر بود سعی می‌کرد فرارا را که شوکه‌شده بود آرام کند.
 اما ماجرای حرکات عجیب و غریب ویتالی سدیوک به همین جا ختم نمی‌شود. چرا که ویتالی ید طولایی در انجام این قبیل حرکات دارد.
 
 
وی در سال 2012 و در فرش قرمز مردان سیاهپوش3 با نزدیک شدن به ویل اسمیت تلاش کرده بود تا لب‌های او را ببوسد که با سیلی ویل اسمییت مواجه می‌شود
 
 
در سال 2013 و در مراسم جایزه گرمی هنگامی که جنیفر لوپز و پیت بول از آدل برای دریافت جایزه‌اش دعوت کردند تا به روی سن بیاید باز هم این ویتالی بود که خود را زودتر روی سن رساند و محافظان مراسم را به دردسر انداخت . ویتالی آن شب را در بازداشگاه به سر برد.
 
 
جالب آنکه وی بار دیگر و در ژانویه سال جاری در مراسم دیگری جلوی پای برادلی کوپر زانو زد و به طرز زننده‌ای وی را در آغوش گرفت. طوری که به این ستاره هالیوودی احساس شرم و خجالت دست داد.
 
 
 ابتکارات ویتالی کماکان ادامه دارد و او دست از تلاش بر نمی‌دارد. در فوریه امسال و در جشنواره سانتا باربارا او بار دیگر این حرکت زننده را در برابر لئونارد دی‌کاپریو نیز انجام داد. گرچه این حرکت خنده دی‌کاپریو را به همراه داشت.
13569_131 13570_851 13229262915102248186 "How To Train Your Dragon 2" Premiere - The 67th Annual Cannes Film Festival
این را هم بخوان :  موزاییک های زرد در پیاده روها

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *