خواص روغن شتر مرغ

خواص روغن شتر مرغ

خواص روغن شتر مرغ واقعا فکر میکردید این روغن انقدر خواص داشته باشه؟

خواص روغن شترمرغ اصل:

روغن شترمرغ اصل در هوای سرد به حالت جامد و سفید بوده و در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) و محیط های گرمتر، به حالت مایع طلایی رنگی در می آید. روغن شترمرغ اصل روجا، در شیشه ای تیره رنگ برای جلوگیری از نفوذ نور شدید به درون بطری و افت خواص شفابخشی و درمانگری بی نظیر آن بسته بندی شده است. روغن شترمرغ اصل دارای ویژگی های مهم “شفا بخشی و درمان کنندگی” و”تأثیری جادویی بر شفافیت و زیبایی پوست انسان” است.

آیا روغن شترمرغ برای پوست انسان مفید است؟

به گواه تاریخ، ایرانیان و رومیان باستان از روغن شترمرغ در درمان زخم ها و سوختگی و رفع آثار آن استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل، مملو از اسیدهای چرب غیراشباعی است که مستقیماً از چربی های زیر پوست و بافت های چرب بدن شترمرغ تهیه می شود. این چربی، از خانواده امگا و تری گلیسیریدهای مشابه به بافت پوست بدن انسان است و به همین خاطر، تأثیری حیرت آور در درمان عارضه های پوستی انسان داشته و باعث روشنی و شفافیت محسوس آن می شود.

کرم شترمرغ یک محصول اورگانیک است

کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود. این کرم طبیعی برای همه‎ی افراد در تمامی سنین قابل استفاده است.

روغن شترمرغ و کرم شترمرغ را گران نخرید!

فروشگاه اینترنتی  به عنوان نمایندگی رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، “بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی و حیوانی طبی در ایران”، برای اولین بار اقدام به ارائه پکیج کامل روغن شترمرغ و کرم شترمرغ (EMU OIL) با تضمین 100% اصل و خالص بودن نموده تا شما عزیزان بتوانید با خرید هر دو محصول در یک بسته، از 16 هزارتومان تخفیف ویژه این فروشگاه بهرمند شده و فقط با پرداخت 25000 تومان، کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در یک بسته در اختیار داشته باشید. این محصول دارای گارانتی رضایت از کیفیت است.

فروشگاه شادابطور تضمین کننده 100% خالص بودن این کالاست

این را هم بخوان :  خواص سیب

فروشگاه شادابطور به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی روجا، تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. روغن و کرم شترمرغ اصل روجا، بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از بطن طبیعت تهیه شده است.

ما به عنوان نماینده رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، کرم و روغن شترمرغ اصل، مجوزدار و دارای هولوگرام، به شماره ثبت: 40071 و پروانه بهره برداری: 10268/6 و پروانه ساخت1929 را با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی نیک خرید تضمین میکند این پکیج، حاوی طبیعی ترین و باکیفیت ترین روغن شترمرغ و کرم شترمرغ موجود در ایران است.

خواص روغن شتر مرغ

خرید این محصول

خواص روغن شتر مرغ

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

یک نظر

  1. باسلام برای ازبین بردن کک ومک صورت کرم شترمرغ سفارش بدیم یاروغن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *