داستان عشق واقعی

زوج امریکایی بعد از ۶۲ سال زندگی مشترک با هم از دنیا رفتند

عده‌ی زیادی هستند که نمی‌توانند به این سوگند ازدواج‌شان که تا لحظه‌ی مرگ در کنار هم باشند، پایدار بمانند؛ اما برای یک زوج کالیفرنیایی که ۶۲ سال باورنکردنی را در کنار هم بودند، این اتفاق “دقیقا” رخ داد.

به گزارش “تقاطع” و به نقل از “دیلی-میل”، خانواده “دان و ماکسین سیمپسون” می‌گویند همان‌طور که «سرنوشت آن‌ها را به هم رسانده بود»، به همان ترتیب «این دو را از هم جدا کرد»، به طوری‌‌که در یک روز و به فاصله‌ی تنها ۴ ساعت از دنیا رفتند.

“ملیسا سالن”، نوه‌ی این زوج به شبکه‌ی تلویزیونی “کرو نیوز” در کالیفرنیا می‌گوید: «من در قلبم می‌دانستم که این اتفاق قرار است بیفتد. پدربزرگ و مادربزرگ قرار بود با هم باشند و قرار بود با هم بروند.»

دو هفته قبل از وقوع این اتفاق کم‌نظیر، “دان” در خانه بود که افتاد و لگنش شکست و از آن روز علی‌رغم بستری شدن در بیمارستان، هر روز وضعیت سلاماتش بدتر می‌شد.

در همان زمان، بیماری سرطانی که “ماکسین” برای سال‌ها با آن مبارزه می‌کرد، شروع به پیشرفت کرد.

به گفته‌ی خانم سالن، پس از آن بود که خانواده تصمیم می‌گیرند آن‌ها را با هم در یک اتاق در خانه‌ی یکی از فرزندان‌شان تحت مراقبت قرار دهند. این چیزی بود که این زوج خودشان خواسته بودند.

این را هم بخوان :  جشن تولد کوچکترین قربانی اسیدپاشی

وی با اشاره به این‌که در این مدت، تخت‌های “دان” و “ماکسین” کنار هم بود می‌گوید: «یک روز صبح مادربزرگ از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند دستش در دست شوهرش است. او به فاصله‌ی کمی بعد از آن، آخرین نفسش را می‌کشد.»

“ملیسا” ادامه می‌دهد: «من جسد را از اتاق خارج کردم و چند ساعت بعد وقتی برگشتم تا وضعیت پدربزرگ را چک کنم دیدم او هم دیگر زنده نیست.»

نوه‌ی این زوج با «شگفت‌انگیز» خواندن این اتفاق می‌گوید که «این یک داستان عشق واقعی است».

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *