دروغ گویی های صدا و سیما

دروغ‌گویی‌های صداوسیما تمامی ندارد

وقتی «قفل‌عشاق» تبدیل به قفل مشکلات اقتصادی می‌شود!

خبرآنلاین نوشت: یک اصل در رسانه داریم بنام «شرافت خبرنگاری»، چیزی شبیه سوگندنامه
!و خبرنگار و روزنامه‌نگاران همه جای دنیا به آن اعتقاد دارند . 
در برنامه «چرک گویانه» و «خفت گیرانه»ای بنام «صرفاً جهت اطلاع»مورخه پنجشنبه 30 مرداد 1393 خبرنگار صداوسیما در پاریس، پل معروفی را با هزاران قفل‌زده شده روی نرده‌های کناری آن نشان داد و با بغض همیشگی«صداوسیمایانه» (این نوع بغض مخصوص رسانه ملی است) گفت مردم این قفل را می‌زنند چون گرفتاری دارند و به دلیل بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی روی این پل به‌قدری قفل‌زده‌اند که دیگر این پل توان ندارد (وهم‌زمان تلویزیون نشان می‌داد که کشتی توریستی حامل ده‌ها توریست از زیر آن رد می‌شود) و …

واقعاً این خبرنگاران وقتی آن سوی دنیا حرف می‌زنند کمی هم به حلال و حرام بودن حقوقشان که بخشی از بیت المال است فکر می‌کنند؟ اصلا اعتقاد دارند

اما آنچه واقعیت دارد اینکه نام پل «پل عشاق» است که داستان دیگری دارد. خودتان قضاوت کنید که این قفل‌ها برای مشکلات اقتصادی زده‌شده است؟؟

53239246880322859984

 

جالب اینجاست که این برنامه در انتها قیافه مهدی هاشمی را نشان داد که هنگام ورود به دادگاه به خبرنگار صداوسیما گفت: «شما صداوسیمایی‌ها یه مشت دروغ‌گویید» (و الحق درست‌گفت) و بلافاصله مجری این برنامه که «شلوار قرمز دخترانه » پوشیده بود، با چسباندن حرف دادستان به ته فیلم، گفت ما منتظر عدالت منصفانه هستیم (اتفاقاً به این چسباندن می‌گویند مصداق خفت‌گیری رسانه ملی

این را هم بخوان :  شهاب حسینی راهی بیمارستان شد

این رسانه درحرکتی دیگر با بریدن و چسباندن حرف‌های دکتر نجفعلی میرزایی مدیرعامل خانه کتاب، حرفهای وی را وارونه کرده و 100 درصد متفاوت ازآنچه وی گفته بود را درباره ممیزی کتاب پخش کرد.

حالا واقعاً مردم قضاوت کنند: صداوسیما چرا دست از خفت‌گیری رسانه‌ای برنمی‌دارد؟ آدم نمازخوان معتقد به خدا و پیغمبر، حاضر است دین و ایمان خود را برای انتشار هر خبر نادرستی از دست بدهد؟

از معاونت مطبوعاتی تقاضا دارم در نظام جامع رسانه‌ای که قرار است تصویب شود، برای خبرنگاران صداوسیما نیز بخشی مستقل برای تعریف شرایط دادن پروانه خبرنگاری به آن‌ها ایجاد کند تا صرف‌نظر از دیدگاه‌های سیاسی، ابتدابه‌ساکن دیده شود که آیا فلان فرد لیاقت خبرنگار شدن در صداوسیما را دارد؟

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *