دستگیری جوان متجاوز

دستگیری مرد جوان متجاوز به مربیان زن باشگاه‌های بدنسازی در اکباتان

به گزارش فارس، در ساعت 07:30 روز اول اردیبهشت، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره ورود به عنف به داخل یک باشگاه ورزشی در شهرک اکباتان به کلانتری 135 آزادی اعلام شد.

با حضور مأموران در محل باشگاه ورزشی، مربی ویژه سانس بانوان در اظهارات خود به مأموران گفت: در ساعت 07:00 طبق روال هر روز وارد باشگاه شده و منتظر ورود شاگردان خود بودم که درب باشگاه به صدا در آمد؛ به گمان اینکه شاگردانم هستند، اقدام به باز نمودن درب کرده که ناگهان یک نفر جوان با زدن مشت به صورتم وارد باشگاه شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

13930407000426_PhotoL

شاکیه در ادامه اظهارات خود عنوان داشت: در حالیکه به شدت توسط این شخص مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم ، متوجه شدم که این جوان تلاش داشت تا مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که به شدت با او درگیر شدم؛ زمانیکه وی با مقاومت من روبرو شد، نهایتا اقدام به سرقت کیف دستی همراه حاوی مقداری وجه نقد و گوشی تلفن همراه نمود و قبل از حضور شاگردانم به سرعت از محل دور شد.

این را هم بخوان :  آزاده نامداری گزارشگر فوتبال می شود

13930407000423_PhotoL

متهم در اعترافات خود گفت: در مدت زمان کوتاهی که در باشگاه به عنوان نیروی خدماتی مشغول بکار بودم، اطلاعات کاملی در خصوص سانس و نوبت کلاس های ورزشی بویژه کلاس های ویژه بانوان پیدا کرده بودم و با استفاده از همین اطلاعات و زمانیکه مربی ویژه بانوان به تنهایی در داخل باشگاه حضور داشت، به قصد آزار و اذیت وی وارد محل شده اما زمانیکه موفق به این نشدم اقدام به سرقت کیف دستی همراه او کرده و از محل متواری شدم.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *